بیماری عجیبی که زن جوان پس از برخاستن از خواب به آن مبتلا شد! +عکس

زن جوانی که دچار تهوع بود و صدای زنگ در گوش خود می‌شنید، پس از برخاستن از خواب به بیماری عجیبی مبتلا شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن چینی به نوعی از دست دادن شنوایی دچار شده که تنها قادر به شنیدن صدای زنان است. این زن جوان که نامش «چن» اعلام شده و اهل شهر «ژیامن» در سواحل شرقی چین است، پس از آنکه متوجه شد قادر به شنیدن صدای همسرش نیست به بیمارستان مراجعه کرد. او در شرح ماجرا به پزشک گفت که با حالت تهوع و شنیدن صدای زنگ  در گوشش به خواب رفت و صبح روز بعد متوجه شد قادر به شنیدن صدای همسرش نیست.

بنا بر گزارش رسانه‌های محلی چین پزشکان پس از شنیدن شرح ماجرای این زن جوان تلاش کردند علت دقیق این بیماری را تشخیص دهند. بنا بر تشخیص یک پزشک متخصص در بیمارستان شهر «کیانپو» این زن جوان به نوعی خاص از دست دادن شنوایی دچار شده که تنها قادر به شنیدن فرکانس‌های بالا است. این عارضه از هر ۱۳۰۰۰ نفر تنها در یک نفر دیده می‌شود. بنا بر گفته پزشکان استرس زیاد یکی از علل این بیماری است. بنا بر گفته خانم چن او پیش از ابتلا به این بیماری دچار حالت تهوع شده بود و صدای زنگ را در گوش راست خود می‌شنید. او که تصور می‌کرد با خوابیدن این علائم برطرف خواهد شد، روز صبح بعد در حالی که قادر به شنیدن صدای همسرش نبود، از خواب برخاست.

زنی که قادر به شنیدن صدای مردان نیست! + عکس//

بنا بر گفته این پزشک متخصص در اثر این عارضه این زن جوان تنها قادر به شنیدن فرکانس‌های پایین و در واقع صدای زنان خواهد بود. دکتر «ژیائوکینگ» در این باره گفت: «این زن زمانی که من با او صحبت می‌کردم، قادر به شنیدن صحبت‌هایم بود اما وقتی بیمار مرد با او صحبت می‌کرد، او قادر به شنیدن صدایش نبود.»

بیماری عجیبی که زن جوان پس از برخاستن از خواب به آن دچار شد! + عکس

گفتنی است؛ بنا بر گفته پزشکان متخصص حلق، بینی و گوش، تشخیص این بیماری و درمان فوری آن در اوایل بروز علائم بسیار مهم و حیاتی است. انتظار می‌رود این زن جوان به زودی شنوایی کامل خود را بدست آورد.

انتهای پیام/

زنی که تنها صدای زنان را می شنود!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۰۵ ۲۷ دی ۱۳۹۷
دچار نوعی سکته مغزی شده البته شنوایی خود را تا 80دصد از دست می دهد
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۰۰ ۲۶ دی ۱۳۹۷
احتمالا راه گوشش گرفته // یه گوله شلیک کن تو گوشش تا راهش باز بشه