عضویت اسکواش باز گیلانی در تیم ملی

دانیال حسین زاده اسکواش باز گیلانی به عضویت تیم ملی جوانان زیر ۱۷ سال پسران کشور درآمد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدرضا فرمند، رئیس هیات اسکواش استان گیلان گفت: با اعلام اسامی ملی پوشان تیم‌های اسکواش جوانان زیر ۱۹ سال و زیر ۱۷ سال از سوی فدراسیون دانیال حسین زاده از گیلان در این لیست قرار دارد.

وی افزود: بر این اساس حسین زاده ورزشکار شایسته گیلانی به همراه چهار ورزشکار دیگر به عضویت تیم ملی اسکواش جوانان زیر ۱۷ سال پسران کشور درآمدند تا به همراه این تیم در رقابت‌های مختلف حضور یابند.

رئیس هیات اسکواش استان گیلان، با اشاره به توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده از سوی هیات اسکواش گیلان در رده‌های سنی پایه، گفت: اکنون شاهد درخشش ورزشکاران گیلانی در سطح کشور هستیم که در این راستا شاهد حضور دومین ملی پوش گیلانی در رده‌های سنی مختلف هستیم.

فرمند، با بیان اینکه پیش از این باربد چاووشی دیگر اسکاوش باز شایسته استان گیلان به عضویت تیم ملی اسکواش پسران زیر ۱۱ سال کشور درآمده بود ، افزود: آرین جعفرطیاری دیگر ورزشکار گیلانی یکی از برترین ورزشکاران این رشته در رده سنی زیر ۱۵ سال در کشور محسوب می‌شود.

وی گفت: دانیال حسین زاده به همراه تیم ملی از ۳۰ بهمن ماه امسال در مسابقات اسکواش قهرمانی غرب آسیا شرکت می‌کند و امیدواریم که بتواند در آن رقات‌ها نیز بدرخشد.

رئیس هیات اسکواش استان گیلان تصریح کرد: دانیال حسین زاده اسکواش باز ۱۵ ساله گیلانی تاکنون در مسابقات مختلف کشوری و بین المللی حضور یافته و توانسته مقام سوم رقابت‌های بین المللی ایران جونیور، عنوان سوم و مدال برنز مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور، عنوان نایب قهرمانی اولین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور را در بخش تیمی و همچنین در بخش انفرادی کسب کند.

 

انتهای پیام/م.ع

اسکواش باز گیلانی در جمع تیم ملی

برچسب ها: وزارت ورزش ، اسکواش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.