ویژه برنامه‌های صدا و سیما در چهلمین فجر انقلاب اسلامی

صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، ویژه برنامه‌های متنوعی را در چهلمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی، تولید و پخش می‌کند.

ویژه برنامه‌های صدا و سیما در چهلمین فجر پیروزیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشاری‎نیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، از تولید و پخش ویژه برنامه‌های متنوع به مناسبت چهلمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی در این مرکز خبر داد.

وی گفت: تولید و پخش برنامه‌های تلویزیونی دستاورد، چشم‌انداز، گفتمان انقلاب، افق روشن، سفرنامه جهان بین، چهل سال افتخار، کاروان همدلی، طلایه داران فتح و مثبت چهل، مستند‌های تولیدی از جمله دیدار، شهید استکی و اشک‌ها و لبخندها، و همچنین تولید سریال‌های بانوی سردار و خاطرات حمید از اقدامات معاونت سیمای مرکز با ۸ هزار و ۴۶۰ دقیقه برنامه برای بزرگداشت چهل سالگی انقلاب تا پایان امسال است.

افشاری‌نیا با بیان تولید و پخش ۹ هزار و ۶۳۰ دقیقه برنامه به همین مناسبت و در ساختار‌های مختلف رادیویی در شبکه استانی صدا، پرداختن در برنامه‌های روتین به صورت آیتمی و تولید نمایش و مستند‌های فاخر از جمله نمایش‌های زمستان سبز، گرما زده، فرزندم ایران، آبی‌تر از آب و گام‌های معلق لک لک، و مستند‌های بیعت، چهارراه انرژی، کارنامه، مدرسه عشق و اولین شهید شهرم، و ویژه برنامه‌های چهل سال افتخار و تولید مینی فیچر‌های خودباوری را از برنامه‌های رادیو جهان بین برای نکوداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی برشمرد.

وی افزود: همچنین ۱۲ نماهنگ فاخر با توجه ویژه به موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی در واحد شعر و موسیقی این مرکز تولید و پخش می‌شود.

افشاری‌نیا ادامه داد: تولید ۱۲ مستند خبری با محوریت دستاورد‌های انقلاب اسلامی در استان، تولید۴۰ گزارش معرفی اقدامات صورت گرفته و توانمندی‌های استان با عنوان کارنامه انقلاب، تولید۱۲ گفت‎وگوی خبری با نگاه به روند حرکت چهل ساله استان و تولید ۸ گزارش ۹۰ ثانیه‌ای با عنوان آیا می‌دانید؟ در قالب دو هزار و ۹۵ دقیقه برنامه خبری، از فعالیت‌های معاونت خبر این مرکز به همین مناسبت است.

وی اضافه کرد: تولید موشن گرافیک‌های ما توانستیم، دستاورد‌های صنعت و تولید، موشن کلیپ دستاورد‌های انقلاب اسلامی، پادکست، پوستر و عکس نوشت، اینفوگرافی، کاریکاتور، تولید و باز تولید ویدئو، ویدئوگرافی و فتوکلیپ و ایجاد صفحه ویژه در وب سایت مرکز، مهم‌ترین اقدامات حوزه فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در چهل سالگی انقلاب اسلامی می باشد.

انتهای پیام/ش

برنامه‌های صدا و سیما در چهلمین فجر پیروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار