توانسته‌ایم جایگاه خود را در میان جدول حفظ کنیم

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:پس از کسب امتیاز در بازی‌های گذشته توانسته‌ایم جایگاه خود را در میان جدول حفظ کنیم و امیدوار هستم با تلاش بیشتر به رده‌های بالاتر نیز دست یابیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت تیم هندبال ذوب‌آهن اظهار کرد: پس از چند پیروزی پیاپی شرایط تیم بهبود یافته است، پس از کسب امتیاز در بازی‌های گذشته توانسته‌ایم جایگاه خود را در میان جدول حفظ کنیم و امیدوار هستم با تلاش بیشتر به رده‌های بالاتر نیز دست یابیم.

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن در خصوص پایین بودن میانگین سنی بازیکنان و جوان بودن تیم خود افزود: زمان برنامه‌ریزی و تشکیل تیم هندبال آقایان ذوب‌آهن بسیار محدود بود است، این تیم به اصطلاح دقیقه 90 تشکیل شد؛ پس از اینکه مجموعه ذوب‌آهن تیم هندبال را پذیرش کرد اکثر بازیکنان خوب کشور با تیم‌های دیگر قرارداد بسته بودند و مجبور شدیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

صادقی در خصوص جایگاه نهایی ذوب‌آهن در انتهای لیگ برتر هندبال کشور اضافه کرد: اکنون شرایط تیم ما به شکلی است که تیم‌های حریف ما می‌دانند که ذوب‌آهن دست و پا بسته نیست؛ تیم‌ها می‌دانند که اگر کوچک‌ترین اشتباهی را مرتکب شوند امتیاز بازی را از دست خواهند داد و از همین رو دیدار‌‌های پیش روی‌ما بسیار حساس است.

سرمربی تیم ذوب‌آهن ادامه داد: پیش‌بینی من این است که در انتهای فصل جایگاهی را که هیأت مدیره ذوب‌آهن یعنی رتبه‌های میان جدول را در نظر داشته کسب کنیم اما با توجه به شرایط فعلی تیم احتمال دارد با تلاشی که انجام خواهیم داد حتی به رتبه‌های بالاتر نیز سعود کنیم.

صادقی در مورد بازی هفته آینده تیم ذوب‌آهن مقابل تیم نیروی زمینی کازرون در قالب لیگ برتر هندبال کشور گفت: تیم نیروی زمینی از بازیکنان بسیار سریع بهره می‌برد و چندین سال است که بازیکنان این تیم کنار یکدیگر تمرین می‌کنند و به بهترین حالت آمادگی و هماهنگی دست یافته‌اند.

وی تصریح کرد: نماینده کازرون به‌دنبال حفظ جایگاه فعلی خود است اما ما نیز تمام تلاشمان را خواهیم کرد که پیروز این میدان باشیم زیرا پیروزی برابر این تیم باعث خواهد شد به جایگاه‌های بالاتر سعود کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

ذوب‌آهن تیم دست و پا بسته‌ای نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.