پیامک‌های دریافتی 97/10/25

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و پنجم دی ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

5731...0913: لطفا پیگیری کنید یک ساله حقوق ۷۵۰ هزار تومانی معلمان خرید خدماتی را پرداخت نکردند. خواهشا پیگیری کنید ما هم زن وبچه داریم.

 

7885...0919: ما کارمندان شرکت پست هستیم و پست بانک در مورخه ۱۳۹۷/۱۰/۲۲بدون هیچ گونه اطلاعی از حساب پرسنل بین ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان برداشت کرده و هیچگونه جوابی هم نمی دهند و اظهار بی اطلاعی از دلیل برداشت می کنند و بعضی هم هزینه ارسال پیامک ذکر می کنند مگر هزینه ارسال ۴۰ هزار تومان است؟

 

9258...0910: تو کمربندی شهر جدید پرند یک جا نشست کرده که تا به حال چند تا ماشین افتاده و چپ کرده اند و سرنشینان مصدوم شده اند. چند روز پیش یک ماشین افتاد چپ کرد و راننده جان باخت ولی باز هم درست نکردند هیچ نهادی هم پاسخگو نیست تو را به خدا رسیدگی کنید.

 

6020...0938: لطفا گزارش از کاخهای در حال ساخت لواسان و... تهیه کنید.

 

3656...0930: مدت  15 روز هست که بعد تاخیر 4 ماهه خودروم از ایرانخودرو تحویل گرفتم. اما هنوز پلاکش نیامده است و نمایندگی می گوید که مشکل کشوری هست و مال تنها خودروی شما نیست. بلکه به خاطر اختلاف ایران خودرو و راهنمایی رانندگی سر پلاک گذاری خودروهای پایه گاز سوز هست. هر چی پیگیری می کنیم کسی جواب نمیده و ما را پاس کاری می کنند. ما این وسط چه تقصیری داریم که راهنمایی رانندگی با ایرانخودرو مشکل دارد. لطفا شما پیگیری و گزارشی در اخبارتون در این زمینه داشته باشید تا مشکلمون پیگیری و برطرف کنند.

0692...0910: شوهر من یک کارگر ساختمانی ساده هستش و به ما سبد حمایتی تعلق نگرفته، یعنی هر چی تا حالا سبد کالا و یا سهام عدالت دادن به ما تعلق نگرفته. به خدا دیگه ازین وضع زندگی خسته شدیم، شما را به امام هشتم پیگیری کنید.

 

6270...0915: خودروهای دهیاری های شهرستان خاش از استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال 97 بدون سوخت هستند مسئولین جوابگو نیستند. خواهشمندم پیگیری کنید حسین زهی (خاش)

 

4756...0917: اینجانب کارمند بخش خصوصی هستم که در برج ۴ سال ۹۷ نسبت به ثبت نام خودرو 206 sd فروش قطعی اقدام و در تاریخ ۹۷/۵/۱۰ نیز تکمیل وجه نموده ام که طبق قرار داد خودرو می بایست در آبان ماه ۹۷ تحویل می شد که تاکنون حتی فاکتور هم نشده ....!!
و متاسفانه علی رقم پیگیری های مکرر هیچگونه پاسخ روشن و قانع کننده ای از طرف ایران خودرو در این خصوص داده نمی شود....!!
لطفا خواهشا پیگیری بفرمایید. تا چه زمان برای تحویل باید صبر کنیم ؟ چرا تاریخ حدودی تحویل را اعلام نمی کنند و کسی اصلا پاسخ گو نیست

 

0165...0936: دست فروشان تا جلوی مدارس دخترانه هم امتداد یافته اند. وضع بسیار اسفباری است. نمی دانم چرا برای انتقالشان به بازارچه جدید اقدامی نمی شود... باور کنید اشتغالزایی بزرگی بوجود خواهد آمد.

 

0165...0936: در منطقه کیان که به کوی علوی وصل است و جنوب شهر است. بازارچه ای با 500 غرفه بصورت شیک و زیبا ساخته شده چند سال است که بلا استفاده مانده و دست فروشان که اکثرا از غرفه داران هستند, منطقه وسیعی از خیابان اصلی کیان و تقاطع خیابان 60 متری و کیان را به بازارچه ای کثیف و غیر بهداشتی تبدیل کردند ...جابر عبیات. ..اهواز

 

3571...0911: لطفا پیگیر تعطیلی کارگاه ها و شرکت های شهرک صنعتی فاروج در استان خراسان شمالی باشید.

 

7735...0933: از حال و روز کارگرانی که چند ماه حقوق، سهام عدالت و سبد کالا نگرفتند که نمی دانیم هم جز چه دهکی هستیم?, برای ما هم کاری انجام بدید, دل ما هم شاد بشود و خدا را خوش بیاد.

 

8635...0916: من روستایی هستم متاهل دارای فرزند بیکارم با ۳۸سال سن هیچگونه درآمدی ندارم جز یارانه بخور و نمیر جنابشان
آیا بسته ی حمایتی و سهام عدالت حق امثال ماهاس یا حقوق بگیران.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار