ثبت ۸۷۰ متر مربع وقف جدید و تامین جهیزیه سه نوعروس در مازندران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نوشهر و چالوس از ثبت ۸۷۰ متر مربع وقف فرهنگی و قرآنی در شهرستان نوشهر و کلاردشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام ابوذر زارعی کیاپی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نوشهر و چالوس از ثبت چهار وقف جدید خبر داد و گفت: این موقوفات جدید با نیت فرهنگی و قرآنی در شهرستان نوشهر و کلاردشت به ثبت رسید.

وی افزود: رضاعلی پاشا زمینی را به مساحت ۱۶۷ مترمربع با نیت احداث مسجد و مرکز فرهنگی و قرآنی در نوشهر وقف کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نوشهر گفت: خانواده پاشا نیز زمینی به مساحت ۳۰۳ مترمربع با نیت احداث مرکز فرهنگی و قرآنی و مسجد در خیرسر ثبت وقف کردند.

حجت‌الاسلام زارعی ادامه داد: واقفان خانواده مشعشعی هم زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع را در کردمحله کلاردشت با نیت ساخت مرکز فرهنگی و قرآنی ثبت وقف کردند.

وی افزود: همچنین واقف رضا علی پاشا زمینی به مساحت۱۵۰ مترمربع با نیت ساخت خانه عالم، مغازه و مسجد ثبت وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نوشهر و چالوس افزود: امیدواریم واقفان قبل از نیت با مراجعه به ادارات اوقاف از مشاوران این ادارات درباره نیت وقف با توجه به نیاز‌های امروز جامعه بهره بگیرند.

جهیزیه ۳ نوعروس نیازمند از امامزاده قاسم (ع) بابل راهی خانه نوعروسان شد

حسن برزگر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل گفت: خانواده مرحوم ارسلان قهاری در اقدامی خداپسندانه هزینه جهیزیه ۳ نوعروس نیازمند را تامین کردند.

وی افزود: ارزش این سه جهیزیه ۷۳ میلیون تومان بوده است که طی یک مراسمی از آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) بابل روانه خانه نوعروسان شدند.

برزگر گفت: این اقدام با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل، هیأت امنا آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) و خانواده مرحوم ارسلان قهاری انجام شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل گفت: امیدواریم خیران و مردم با همدلی بخشی از مشکلات نیازمندان جامعه را برطرف کنند و به خصوص نوعروسان نیازمند که در شرایط سخت اقتصادی نیازمند توجه بیشتر خیران برای تامین هزینه جهیزیه هستند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار