خیانت، عامل جدایی رئیس آمازون از همسرش

تنها پس از گذشت حدود یک هفته از خبر جدایی ثروتمندترین فرد جهان از همسرش، عامل این جدایی، خیانت جف بزوس اعلام شد.

علت جدایی رئیس آمازون از همسرش فاش شدبه گزارش خبرنگارحوزه دریچه فناوریگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش خبر جدایی ثروتمندترین فرد جهان از همسرش پس از ۲۵ سال زندگی مشترک دنیای تکنولوژی را تکان داد. همسر او مکنزی نام داشت و یک نویسنده بود. این دو فرد با انتشار بیانه‌ای مشترک در توئیتر خود این خبر را اعلام کرده بودند.

هنوز مدت زیادی از این خبر نگذشته بود که انتشار خبری دیگر باز هم همه را شوکه کرد. آن خبر این بود که ثروتمندترین فرد دنیا با یک مجری تلویزیونی سابق به نام لورن سانچز رابطه داشته است. به نظر می‌رسد که لورن سانچز پیام‌ها و سلفی‌هایی که بزوس برایش فرستاده را به دوستان خود نشان داده و درباره رابطه‌شان با آن‌ها صحبت کرده است. از زمانی که رابطه این دو فرد فاش شده، هنوز سانچز واکنشی به این ماجرا نشان نداده است.

مجله‌ای به نام نشنال انکوایرر مدتی بود که سعی در اثبات رابطه بزوس و سانچز داشت. این مجله حتی در ماه اکتبر عکسی از پیاده شدن سانچز و خواهرش از جت شخصی بزوس را منتشر کرده بود. حتی این مجله ادعا کرده بود که همسر بزوس پس از اینکه لیست پرواز‌ها و مسافران جت شخصی جف بزوس را چک کرده بود، متوجه حضور نام این مجری در آن‌ها شده بود. در پیام‌ها و عکس‌هایی که بزوس به معشوقه جدیدش فرستاده، حرف‌های عاشقانه زیادی به چشم می‌خورد.

علت جدایی رئیس آمازون از همسرش فاش شد

به نظر می‌رسد این عکس‌ها و پیام‌ها را یکی از دوستان سانچز برای مجله نشنال انکوایرر فرستاده است. ادعا شده که بزوس سعی کرده به هر شکل ممکن از انتشار این تصاویر جلوگیری کند ولی نتوانسته است. جف بزوس هم مانند سانچز واکنشی به این رسوایی نشان نداده اما گفته می‌شود که پس از اعلام جدایی او از مکنزی، بزوس و سانچز بارها با هم دیدار داشته‌اند.


بیشتر بخوانید: بنیان‌گذار آمازون از همسرش جدا شد


انتهای پیام/

دلیل جدایی جف بزوس از همسرش

برچسب ها: فناوری ، آمازون ، طلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۵ دی ۱۳۹۷
هر جفتشون مثل منگل ها هستن
آخرین اخبار