ساماندهی وسایل گرمایشی مدارس شرق استان سمنان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: سیستم‌های فرسوده گرمایشی مدارس شرق استان سمنان تعمیر و مدارس به بخاری‌های هوشمند و کم مصرف هرمتیک مجهز خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید هژبری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در جلسه بررسی وضعیت وسایل گرمایشی مدارس شهرستان‌های شاهرود و میامی گفت: علاوه بر ساماندهی این سامانه‌های گرمایشی، با ساخت مجتمع آموزشی ۳۶ کلاسه در شاهرود تحولی کم نظیر در این شهر رقم می‌خورد.

سید حسن حسینی شاهرودی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست از اختصاص ۵۸ میلیارد تومان اعتبار برای استانداردسازی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و تخریب و بازسازی کلاس‌های غیراستاندارد و کمک به ساخت مدارس خیرساز در شهرستان‌های شاهرود و میامی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در این نشست پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان از بودجه امسال و افزایش سرانه دانش آموزان استان سمنان به علت وضعیت خاص این استان از نظر پراکندگی جغرافیایی را خواستار شد.

با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود ومیامی در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان، فرمانداران شهرستان‌های شاهرود و میامی و روسای آموزش و پرورش شاهرود، بسطام، میامی و بیارجمند وضعیت طرح‌های مدرسه سازی، سیستم‌های گرمایشی و تجهیزات آموزشی در شرق استان بررسی شد.

انتهای پیام / گ

جزئیات ساماندهی وسایل گرمایشی مدارس شرق استان سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار