احداث پایگاه نظامی گروهک منافقین در مرز‌های شرقی ایران

رسانه‌های افغانستان از سفر سرکرده گروهک منافقین به این کشور و تحرکات مشکوک آمریکایی‌ها و «اعراب» در استان هرات خبر داده‌اند.

احداث پایگاه نظامی گروهک منافقین در مرزهای شرقی ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های افغانستان از سفر مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین همراه با هیئتی آمریکایی به کابل خبر داده‌اند.

پایگاه خبری «ایرکا» افغانستان ضمن اعلام این خبر به نقل از مقامات آگاه دولت افغانستان افزود سرکرده گروهک منافقین در حال حاضر در کابل به سر می‌برد و تاکنون با «حمدالله محب» رئیس شورای امنیت ملی افغانستان دیدار و گفتگو کرده است.  

ایرکا هدف از  سفر سرکرده منافقین به افغانستان را ایجاد پایگاهی برای این گروهک تروریستی در نزدیکی مرز‌های شرقی ایران با کمک آمریکا می‌داند.

بنا به این گزارش، مریم رجوی طی روز‌های آینده قرار است به منطقه  «شیندند» هرات سفر کند و در ابتدا در این منطقه پایگاهی نظامی را تاسیس کرده و قمستی از پایگاه آمریکایی‌ها را با تعدادی از نیرو‌های گروهک منافقین که چند سال قبل از بغداد به این منطقه آورده شده بودند، تحویل بگیرد.

آنگونه که «ایرکا» نوشته است دولت ترامپ در راستای اقدامات جدید ضد ایرانی قرار است کمک‌های خود به گروهک منافقین را افزایش دهد و پایگاه‌های نظامی برای این گروهک تروریستی در کشور‌های همسایه ایران احداث کند. در این زمینه تاکنون رایزنی‌هایی با سران کشور‌های افغانستان و عراق صورت گرفته است. گروهک منافقین از این پایگاه‌ها برای نفوذ به ایران و انجام عملیات خرابکارانه استفاده خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: ناگفته‌هایی از زندگی منافقین در آلبانی


به نوشته ایرکا، پیش از این روزنامه «الامه» پاکستان در مهر ماه سال ۹۱ گزارش داده بود که «نیرو‌های آمریکایی در افغانستان دو هزار عضو کلیدی سازمان مجاهدین خلق (گروهک منافقین) را در منطقه شیندند استان هرات، تحت آموزش نظامی قرار داده و بر آن‌ها نظارت دارند».

ایرکا می‌افزاید آمریکا در توافقی راهبردی با افغانستان، دولت این کشور را مجبور به پذیرش اعضای گروهک منافقین در خاک خود کرده است.

این پایگاه خبری افغانستانی همچنین بدون اشاره به جزئیات از «حرکات مشکوک عرب‌ها» همراه با نظامیان آمریکایی در منطقه شیندند خبر می‌دهد.

یکی از اهالی منطقه به ایرکا گفته است «مدتی است عرب‌ها وارد منطقه شده اند و در نزدیکی پایگاه‌های آمریکایی در تردد هستند. اما اینکه آنان در این منطقه چه می‌کنند و چه هدفی دارند مشخص نیست».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
فقط کافیه این ویروس ها پاشون به ایران برسه. مردم ایران قیمه قیمه ، تکه تکه شون میکنند. خانواده سربازهای دفاع مقدس که بچه هاشون به دست این خائنین به شهادت رسیدند هنوز زنده اند و انتقامشون رو از این ویروس ها میگیرند.
جواب فتنه ها با موشک های
نقطه زن جواب داده خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
مننمن
۰۹:۴۸ ۲۸ دی ۱۳۹۷
انشائ الله با آمدن صاحب حق کشور ایران تمتم فتنه ها نابود خواهند شد مردم ایران روز بروز هوشیارتر میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۷ دی ۱۳۹۷
من احدی ازشکات منافقین هستم که یکی ازدوستانم توسط منافقین به شهادت رسیده مریم رجوی همان عبدالمالک ریگی است برادران وفرزندان عزیز درسپاه پاسداران کاملا"آماده باشند به محض ورود مریم رجوی دراین پایگاه با8فروند موشک نقطه زن محل حضوراو وکاروان همراهش رامنهدم نمایند ناوگان دریایی خصوصا" زیردریایهای مجهز به موشک حوت کاملا"آماده باشند درصورت تحرک آمریکا پس ازشلیک موشک نقطه زن به محل استقرارمنافقین ناوهای آمریکا دراقیانوسها هدف شلیک قرارگیرند فعلا"فرزندان سپاهی درآمادگی بسر ببرن نباید نیروها توقع داشته باشنددراین برهه ستادمشترک بطورگسترده آماده باش بدهد خودشان پس ازشلیک موشک آمادگی خودراحفظ نمایند درصورت نیازبه مرزهای شرقی اعزام شوند. وای بحال فرماندهان عزیز اگردرصورت مستقرشدن این جنایتکاران وارد عمل نشوند اینها برای ورودبه داخل ایران وانتقال تجهیزات تصمیم دارندمثل حادثه مسموم کردن مرزبانان میرجاوه وانهدام پایگاه غرب برای ورود بداخل خاک ایران پایگاهی راشبانه حذف میکنند نیروهای گشتی وتأمين جاده به آن پایگاه مرزی رابه شهادت میرسانند تامراجعه نیروهای کمکی بیشترامااین تروریستهاخودرابه بیابانها وروستاها وشهرها میرسانند دیگر دربیابانها ازپستی وبلندیها وگروگان گرفتن ساکنین منازل روستاهای مسیر اجازه نمیدهند مردم بابیرون از منزل ارتباط داشته باشند دریک موقعیت مناسب خودرابه شهرها وکویرمیرسانند درشهرها وروستاها تحت عنوان افاغنه گروهی منزل اجاره وساکن میشوند پس هوشیارباشیدسربازان گمنام امام زمان پیگیر ورود منافقین ومریم رجوی به داخل پایگاه مدنظردر افغانستان باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۶ دی ۱۳۹۷
ما باید قدر این امنیت کشورمان را بدانیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۶ دی ۱۳۹۷
باید این منافقان از کافر بدتر رو نابود بکنیم حالا که میخوان بیان بغل دستمان. دست منافق ها به خون مردم ایران آلوده است. هزاران ترور و کشتار مردم عزیز کرد در زمان مرصاد از جمله آن است.
من به عنوان فردی از ایران زمین خواهان قصاص این قوم کافر هستم.
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۰:۰۹ ۲۶ دی ۱۳۹۷
باید ایران قبل از هر تحرکی در سازمان ملل اطلاع رسانی و اعتراض کند.
Iran (Islamic Republic of)
همتی زاد
۰۹:۱۹ ۲۶ دی ۱۳۹۷
سلام
حتی اگر در تمام مرزهای ما مستقر بشوند ان شا الله هیچ غلطی نمی کنند . مرگ بر آمریکا مرگ بر منافقین و کفار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۲۶ دی ۱۳۹۷
بیچاره افغانستان نمی دونه چه ویروسی رووارد کشورش کردند چون به جای ضرر به ما یه داعش نوع دیگه در کشورشان پرورش می دهند که بلای جان خودشان میشود بدتر از طالبان امیدواریم سپاه درمرز های شرقی نسل این گروهک بندازه
آخرین اخبار