نام هنرمند کرمانشاهی در بین آثار برگزیده بین المللی قرار گرفت

رییس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از راه یابی اثر فیلمنامه نویس کرمانشاهی به جشنواره بین المللی استرالیا خبر داد.

نام هنرمند کرمانشاهی در بین آثار برگزیده بین المللی قرار گرفترییس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛    گفت: فیلمنامه «سلامون» نوشته اشکان چاوشی از فیلمسازان انجمن سینمای جوانان کرمانشاه در بخش رقابتی فیلمنامه نویسی، ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم colortape استرالیاحضور خواهد داشت.
 
 وی افزود: در خلاصه داستان فیلمنامه «سلامون» که اقتباسی از داستان «زیباترین غریق جهان» اثر مارکز است آمده:  امواج دریا روزی جسدی بزرگ وزیبا، متعلق به دریانورد قدیمی به نام «سلامون» را به ساحل یکی از روستا‌های فقیر و دور افتاده جنوب ایران می‌آورد. این جسد سحرآمیز ویژگی غریبی دارد که ماهی‌ها و زن‌ها شیفته‌اش می‌شوند همراه این جسد ماهی‌ها به سمت این ساحل سرازیر می‌شوند و مرد‌ها بین وفور صید و شیفتگی زن‌هاشان به سلامون مستاصل می‌مانند.
 
 وی گفت: «سلامون» پیش از این موفق به کسب تندیس بهترین فیلمنامه جشنواره‌های منطقه‌ای «شبدیز» و «ژیار» شده است و همچنین در جشنواره حسنات سال ۹۷ نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه شده است.
 
 رضایی بیان کرد:  فیلمنامه برنده ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم colortape استرالیا در آوریل ۲۰۱۹ (فرودین ۹۸) اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ز

کسب تندیس بهترین فیلمنامه جشنواره‌های منطقه‌ای شبدیز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.