فرماندار کوهدشت

چهلمین سالگرد انقلاب نقطه عطفی در تبلور جمهوری اسلامی است

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه اولین جلسه ستاد دهه فجر در این شهرستان با تشکیل ۱۲ کمیته برگزار شد، گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در رشد و تبلور جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدرضا آزادبخت گفت: هرچه آموزش‌وپرورش در زمنیه امور فرهنگی فعالیت داشته باشد در آینده و سربلندی کشور نقش دارد.

وی افزود: هرچه ما بتوانیم به قرآن نزدیک‌تر شویم به همان میزان از رذایل و پستی‌ها نیز دور می‌شویم، همین مسئله وظیفه فرهنگیان و معلمان پرورشی را در سطح آموزش‌وپرورش سنگینتر می‌کند.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: اولین جلسه ستاد دهه فجر در این شهرستان به ریاست حجت‌الاسلام طهماسبی امام‌جمعه کوهدشت با تشکیل ۱۲ کمیته برگزار شد، به‌همین مناسبت ستادی داخلی نیز در آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود و باید امور پرورشی به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

وی بیان کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در رشد و تبلور جمهوری اسلامی است، امیدواریم هم‌چنان که کشور در امور زیربنایی موفق بوده در پرورش نسل جدید و دانش‌آموزان نیز موفق باشد، هرچه برای دانش‌آموزان که نسل جدید جامعه هستند، هزینه انجام شود سرمایه‌گذاری برای آینده کشور را در پی دارد.

انتهای پیام/د

چهلمین سالگرد انقلاب نقطه عطفی در تبلور جمهوری اسلامی است

برچسب ها: شهدا ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.