کارگردان نمایش «نگهبانان» گفت:استقبال مخاطبان از «نگهبانان» نسبت به کار‌های قبلی من خیلی خوب نبوده است و بسیاری از سالن‌ها از لحاظ تماشاگر اوضاع خوبی ندارند.

استقبال مخاطبان از «نگهبانان» خیلی خوب نبوده استملودی آرام نیا کارگردان نمایش «نگهبانان» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نمایشنامه این اثر و نحوه انتخاب آن گفت: این نمایشنامه را آقای وحید راد به من پیشنهاد دادند.  نمایشنامه خیلی جذابی بود و احساس کردم به حس و حال شخصی من خیلی نزدیک است.

وی در خصوص نحوه انتخاب بازیگران بیان کرد: آقای پدرام شریفی را از قدیم می‌شناختم و قرار بود در پروژه قبلی‌ حضور داشته باشد، اما نتوانستیم همکاری کنیم از این رو نمایش «نگهبانان» را شروع کردیم و پروژه های دیگر را کنار گذاشتیم  چرا که دوست داشتم با آقای شریفی کار کنم.

آرام نیا افزود:آقای وحید راد هم همانطور که گفتم نمایشنامه را خودش به من معرفی کرده بود و در مورد آن باهم صحبت کرده بودیم از این رو یکی از گزینه های من برای بازی با آقای راد بود.

وی در خصوص مدت زمان تمرین برای این نمایش تصریح کرد:تمرین‌های فشرده زیادی داشتیم حتی بعضی روزها ۱۳ الی ۱۴ ساعت تمرین  می‌کردیم.

کارگردان «نگهبانان» با بیان اینکه بزرگترین مشکل، هزینه‌های بالای کار است، در خصوص استقبال مخاطبان از نمایش گفت: استقبال مخاطبان از «نگهبانان» نسبت به کار‌های قبلی من خیلی خوب نبوده است و شنیده ام که بسیاری از سالن‌ها از لحاظ تماشاگر اوضاع خوبی ندارند البته فصل امتحانات است به همین دلیل اجرای پرمخاطبی نداشتیم.

گفتنی است نمایش «نگهبانان» با بازی وحید راد و پدرام شریفی تا ۳۰ دی در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار