ایرانی‌ها سکو‌های ورزشگاه آل مکتوم را تسخیر کردند!

در بازی امروز تیم‌های ایران و عراق در جام ملت‌های آسیا، ۸۳ درصد ورزشگاه آل مکتوم در تسخیر ایرانی‌های حاضر در امارات خواهد بود.

83 درصد ورزشگاه آل مکتوم از هواداران ایرانی پر خواهد شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت الموازین نیوز عراق تیم ملی فوتبال این کشور در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان قرار خواهد گرفت. این اتفاق در شرایطی در حال رخ دادن است که هواداران تیم عراق فقط ۲۵۰۰ بلیت برای این بازی خریداری کرده اند و دیگر بلیت‌های این دیدار توسط هواداران ایرانی خریداری شده است.  

رئیس فدراسیون فوتبال عراق در دیداری با شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد بلیط فروشی بازی ایرران و عراق به گفتگو پرداخت. شیخ سلمان در نهایت به رئیس فدراسیون عراق‌ این قول را داد تا ۱۵۰ بلیط در اختیار آن‌ها قرار دهد.  

ورزشگاه آل مکتوم میزبان این دیدار ۱۵ هزار نفر ظرفیت دارد و در این صورت بقیه بلیت‌ها ( ۱۲ هزار و پانصد بلیت ) توسط هواداران ایرانی خریداری شده است.

می‌توان گفت: در بازی امروز بین تیم‌های ایران و عراق، ۸۳ درصد ورزشگاه در تسخیر ایرانی‌های حاضر در امارات خواهد بود و انتظار می‌رود جو استادیوم کاملا به نفع هوادارن کشورمان باشد.  


بیشتر بخوانید:

 تیم‌ ملی ایران - عراق/ دیدار سخت یوز‌های ایرانی برای تداوم صدرنشینی

کاتانیچ: برانکو درباره تیم ملی ایران هیچ اطلاعاتی به من نداده است

حضور عضو هیئت رئیسه فدراسیون در تمرین تیم ملی ایران/ خنده ملی پوشان با شعار "یاشاسین اشکان"


انتهای پیام/

حضور چند برابری هواداران ایرانی در بازی مقابل عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۶ دی ۱۳۹۷
انشالله
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۶ دی ۱۳۹۷
همیشه پیروز فقط ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۶ دی ۱۳۹۷
حتما می بریم
آخرین اخبار