فرماندار شهرستان قروه:

۲۷ مدرسه در قروه نیازمند تجهیز و نوسازی هستند

فرماندار قروه از وجود ۲۷ مدرسه در شهرستان که نیازمند تجهیز و نوسازی هستند خبر داد و بر مشارکت خیرین در این زمینه تأکید کرد.

موحد امان اللهی شامگاه سه شنبه در جریان نوسازی یکی از مدارس شهرستان قروه با بیان اینکه توجه به مباحث سخت افزاری و نرم افزاری در امر آموزش و پرورش بسیار مهم است، از وجود ۲۷ مدرسه که نیازمند نوسازی و تجهیز هستند خبر داد.

به گفته وی نقش مجمع خیرین مدرسه ساز در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری به وضوح دیده می شود و نیاز است با مشارکت بیشتر به جایی برسیم که دیگر مدرسه ای غیراستاندارد نداشته باشیم.

امان اللهی در ادامه به هفته شوراهای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: شورای آموزش و پرورش برای سهیم شدن در امر مشارکت و بهره گیری از یک عزم همگانی شکل گرفته و خوشبختانه تا کنون در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی بر تجهیز و نوسازی مدارس و استانداردسازی سیستم های گرمایشی تأکید کرد و اظهار داشت: همه ما روزی پشت نیمکت های مدارس بوده ایم و اکنون به جایگاهی که هستیم رسیده ایم و نباید فراموش کنیم که نیاز اصلی جامعه ابتدا به آموزش در محیطی مناسب باز می گردد.  

گفتنی است یکی از مدارس ابتدایی دو شیفته قروه با ۴۰۳ دانش آموز دختر و ۳۲۱ دانش آموز پسر که قبلاً ۱۰ کلاسه بود و حال ۳ کلاس دیگر به آن الحاق شده تجهیز و نوسازی شد.

 این سه کلاس الحاقی با هزینه صد میلیون تومانی صورت گرفته که از این میزان ۷۰ میلیون تومان آن کمک اولیای دانش آموزان بوده و ۳۰ میلیون تومان هم توسط شهرداری قروه پرداخت شده است. 

منبع:مهر

انتهای پیام/م

مدارس قروه نیازمند نوسازی هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.