گوگل پیکسل ۳ با پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ عرضه می‌شود

گوگل تلفن همراه جدید خود را با پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام و رم شگفت‌انگیز به مشتریان عرضه می‌کند.

گوگل پیکسل3 با پردازنده اسنپدراگون 710 عرضه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گوگل با توجه به حضور غول‌های فناوری در بازار‌های جهانی امید چندانی به استقبال مشتریان نسبت به تلفن‌های همراه هوشمند خود نداشت، اما مهندسان این شرکت با تغییرات سخت افزاری در گوگل پیکسل ۳ در صدد هستند تا بیش از گذشته نظر مردم را به گوشی جدید خود جلب کنند.

با اینکه هنوز اطلاعات زیادی از گوشی جدید گوگل منتشر نشده است، ولی به نظر می‌رسد گوگل اصلاحات زیادی را در گوشی گوگل پیکسل ۳ لایت ایکس‌ال-Google Pixel 3 Lite XL انجام داده است. مهمترین تغییر در این گوشی بهره‌گیری از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام نسبت به پردازنده اسنپدراگون ۶۷۰ است که مطمئنا قدرت و سرعت گوشی جدید گوگل را به طرز قابل توجهی بالا می‌برد.

کارشناسان فناوری معتقد‌اند این پردازنده جدید با افزایش کارایی گوشی می‌تواند جایگاه گوگل پیکسل ۳ لایت ایکس‌ال را در نظر مشتریان تلفن‌های همراه هوشمند ارتقا دهد. Foxconn به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید قطعات الکترونیکی در جهان در ساخت پردازنده‌های اسنپدراگون نقشی اساسی دارد در حال حاضر پشتیبانی سخت افزاری گوشی جدید گوگل را بر عهده گرفته است.

شرکت Foxconn قول داده است علاوه بر بهره‌گیری از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ گوشی گوگل را به رم ۶ گیگابایتی مجهز کند. این شرکت گوشی گوگل را بسیار قدرتمندتر از گوشی‌هایی مانند Galaxy A8s و Nokia X7 می‌داند. در واقع گوگل با این گوشی می‌خواهد شرکت‌های سامسونگ و نوکیا را به چالش بکشد.

گوگل قبل از عرضه Google Pixel 3 Lite XL وعده داده که گوشی‌های بعدی خود را با مشخصات فنی قدرتمندتری عرضه کند و این روند صعودی در افزایش کیفیت تلفن‌های همراه خود را در هر مدل حفظ کند. سیستم عامل به کار رفته در گوشی جدید گوگل هنوز مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید آیا از اندروید ۹ در این دستگاه استفاده شده است یا خیر؟


بیشتر بخوانید: گوگل پیکسل۳ به عنوان دارنده بهترین دوربین تک‌لنزه اندرویدی انتخاب شد


انتهای پیام/

 اسنپدراگون ۷۱۰ جایگزین پردازنده‌های نسل گذشته در گوشی جدید گوگل

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار