سامانه نما در کرمانشاه راه اندازی شد

همزمان با سراسر کشور، سامانه "نما" در کرمانشاه جهت دسترسی مالباختگان به مشخصات اموال مسروقه راه اندازی شد.

سامانه نما در کرمانشاه راه اندازی شدبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : در یکی دو سال اخیر پلیس آگاهی ناجا تلاش کرد سامانه‌ای جهت ثبت و استرداد اموال مسروقه در سراسر کشور راه اندازی کند که خوشبختانه این امر از امروز (۲۶ دی) میسر شد.

وی گفت : با راه اندازی این سامانه، شرایطی برای مالباختگان فراهم شده که بتوانند به لیست اموال مسروقه‌ای که توسط همکارانمان در رده‌های مختلف انتظامی کشف شده دسترسی و سریعتر به مال خود دست یابند.

وی افزود: بهتر است عموم شهروندان کد و سریال اموال خود، خصوصا اموال با ارزش را به خاطر داشته باشند تا در صورتی که به سرقت رفت بتوانند مشخصات آن را در اختیار پلیس قرار دهند تا در صورت کشف راحت‌تر قابل شناسایی باشد.

مرزبانی یادآوری کرد: در ۹ ماه سپری شده از سال و با تلاش همکاران شاهد رشد ۲۸ درصدی آمار کشفیات سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از استرداد ۶۵ درصدی اموال مسروقه به مالباختگان خبر داد و گفت: بخشی از اموال مسروقه مانند طلا و مسکوکات که تبدیل به ارز می‌شوند عموما قابل استرداد نیست، اما از طریق سارقان می‌تواند ضرر آن جبران شود.

وی در پایان گفت: خود مردم نیز باید ضمن رعایت نکات امنیتی از اموال خود مواظبت و شرایطی فراهم کنند که امکان سرقت برای مجرمان فراهم نشود .

انتهای پیام/د

راه اندازی سامانه‌ای جهت ثبت و استرداد اموال مسروقه در سراسر کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار