کاهش ۱۰ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری در اردبیل

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از کاهش ۱۰ درصدی کارگرانی که از مقرری بیمه بیکاری بهره‌مند شده اند خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل امروز در جلسه تجدید نظر بیمه بیکاری در اردبیل تصریح کرد: میزان کارگرانی که از مقرری بیمه بیکاری بهرمند شده اند نسبت به آمار سال قبل ۱۰ درصد کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: طی ۹ ماه سال جاری تعداد ۱ هزار ۸۲۹ نفر از مقرری بیمه بیکاری در استان اردبیل بهرمند شده اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به تعداد کارگر ثبت شده در استان اردبیل وجود دارد، گفت: نزدیک به ۲ درصد از کارگران استان در سال جاری شغل خود را از دست داده اند که با توجه به تعداد کل کارگران ثبت شده در اردبیل این تعداد، رقم دور از انتظاری نمی‌باشد.

رحیمی تصریح کرد: آن دسته از کارگرانی که دارای مدارک دانشگاهی نمی‌باشند درحین بهرمندی از بیمه بیکاری، جهت فراگیری و بازآموزی مهارت‌های فنی به ادارات فنی حرفه‌ای معرفی می‌گردند

وی یادور شد: از ابتدای سال برای تعداد ۱۰۶۹ نفر در سال جاری مقرری ببمه بیکاری برقرار شده و کارگرانی که شغل خود را از دست داده اند از این خدمات بهرمند گشته اند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل افزود: از تعداد کل مقرری بگران بیمه بیکاری استان ۸۰ درصد مرد و ۲۰ درصد دیگر را زنان تشکیل می‌دهد.
انتهای پیام/ح

۲ درصد کارگران اردبیل شغل خود را از دست داده اند

برچسب ها: بیمه ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار