پاتوق مواد فروشان زیر ذره بین پلیس

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل از پلمب منازلی که به محلی برای مصرف، خرید و فروش و پاتوق معتادان متجاهر تبدیل شده بود خبرداد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ احمد ثمره حسینی با اشاره به برخورد پلیس با صاحبان منازل و پاتوق‌هایی که به محلی برای مصرف وخرید و فروش مواد مخدرتبدیل شده است اظهار داشت: دراین طرح که با همکاری نماینده دادستان و ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر اجرا شد، منازلی که محل توزیع مواد مخدر و پاتوق معتادان متجاهر بود پلمپ و به چند منزل دیگر که طبق بررسی‌های به عمل آمده محل توزیع مواد مخدر است اخطار پلمب داده شد.

وی افزود: با توجه به درخواست شهروندان و رصد ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برکلیه مناطق شهری و حاشیه ها، پلیس در هماهنگی با مقامات قضائی و دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شهرداری و اداره برق ضمن ارائه تذکرات و هشدار‌های لازم نسبت به بر هم زدن امنیت توزیع کنندگان و پلمب پاتوق‌های مصرف مواد مخدر اقدام می‌کند.

سرهنگ ثمره حسینی افزود: خوشبختانه به دنبال اهتمام قضائی دراین شهرستان شاهد اقدامات بسیار خوبی هستیم و دراین خصوص پلیس گزارش مناطق و پاتوق‌ها را دراختیار مقامات قضائی قرار می‌دهد و با توجه به احکام صادر شده از سوی این مراجع نسبت به پلمب واحد‌هایی که باعث ایجاد مزاحمت و برهم زدن آرامش ساکنان محلات شده اند اقدام می‌کند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان گفت: مشارکت و همیاری مردمی با پلیس از وقوع بسیاری از جرایم پیشگیری می‌کند که امید است مردم عزیز نیز برای ایجاد محیطی امن برای خود و خانواده‌های محترمشان با نیروی انتظامی همکاری و مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/پ

کشف مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار