مسئول فرآوری اهداء عضو استان یزد خبر داد؛

استان یزد رتبه نخست اهداء عضو در کشور/۳۱ مورد اهدای عضو در سالجاری

مسئول فرآوری اهداء عضو استان یزد گفت: استان یزد با ٣۱مورد اهدای عضو در سالجاری رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حسین قهرمانی مسئول فرهنگی اهداء عضو استان یزد در دیدار با خانواده مرحوم حسین خوانین اهدا کننده عضو در شهرستان خاتم با اشاره به  ٣۱مورد اهدای عضو در سالجاری در استان یزد   گفت: استان یزد حائز رتبه نخست نسبت به جمعیت، در کشور را به خود اختصاص داده است.

قهرمانی افزود: این رتبه نتیجه اقدامات فرهنگی و عمل خداپسندانه  و درک بالای مردم نسبت به این موضوع است.

وی ادامه داد: مردم  می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.ehda.center ویا از طریق سامانه پیامکی ٣۴٣٢می توانند با ارسال کدملی خود نسبت به دریافت کارت اهدا ء عضو خود اقدام کنند.

قهرمانی اظهار داشت: داشتن کارت اهدا‌ی عضو به منزله رضایت کامل فرد به فرد به اهدء عضو نیست بلکه جنبه تشویق به این اقدام نیکو است

مسئول فرهنگی اهداء عضو استان افزود: خانواده‌هایی که عزیزشان دچار مرگ مغزی شده و دارای کارت اهداء عضو است رضایت کامل تک‌تک اعضا خانواده نیز ملاک است.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول فرهنگی اهدای عضو استان  به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده مرحوم حسین خوانین که اعضا بدن خود را برای نجات جان بیماران نیازمند اهداکرده بود با اهدای لوح ایثارگری از کار نیکو و خداپسندانه وهمچنین صبر و بردباری این خانواده  تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ی

انجام ۳۱ مورد اهدای عضو در سالجاری در استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار