بازدید مدیر عامل پتروشیمی ایران از طرح‌های پتروشیمی عسلویه

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از طرح‌های پتروشیمی دنا، کیمیای پارس، سبلان و هنگام در عسلویه استان بوشهر بازدید کرد.

بازدید مدیر عامل پتروشیمی ایران از طرح‌های پتروشیمی عسلویهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور در منطقه عسلویه، از شهرک پردیس جم و طرح‌های پتروشیمی دنا، کیمیای پارس، سبلان و هنگام و همچنین مجتمع پتروشیمی جم بازدید کرد و در جریان آخرین کار‌های صورت گرفته در این طرح‌ها قرار گرفت.

طرح‌های متانولی پتروشیمی دنا و پتروشیمی سبلان به سهامداری شرکت انرژی سپهر، هر کدام با ظرفیت اسمی سالانه ۱۶۵۰ هزار تن تا پایان آذر به ترتیب در حدود ۶۰ و ۷۹ درصد پیشرفت داشته است.

همچنین، طرح متانول شرکت شیمیایی پارس خاورمیانه به مالکیت مدیریت توسعه سرمایه گذاری پتروشیمی ایرانیان با ظرفیت اسمی سالانه ۱۶۵۰ هزار تن، (تا پایان آذر ماه) پیشرفتی در حدود ۸۷ درصد را به خود اختصاص داده است.

طرح آمونیاک و اوره پتروشیمی هنگام نیز با مجموع ظرفیت اسمی یک میلیون و  ۸۰۰ هزار تن در مدت یاد شده فوق ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، این طرح از مجموعه طرح‌هایی است که شرکت پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس آن را اجرا می‌کند.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی در ادامه سفر دو روزه‌اش به عسلویه در سومین اجلاس مدیران و روسای روابط عمومی‌های صنعت پتروشیمی حضور می‌یابد.

انتهای پیام/ک

بازدید مدیرعامل پتروشیمی ایران از طرح‌های عسلویه

برچسب ها: پتروشیمی ، وزارت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.