مدیرکل دفتر برنامه ریزی استانداری اردبیل؛

موانع و مشکلات در بهینه سازی ساختار اداری دولت در اردبیل شناسایی شود

مدیرکل دفتر برنامه ریزی استانداری اردبیل گفت: موانع و مشکلات در بهینه سازی ساختار اداری دولت در اردبیل شناسایی و رفع شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی جوادی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری اردبیل امروز در دومین جلسه کمیته مشترک اصلاح ساختار- فرآیندها، فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک اظهار کرد: موانع، مشکلات و ارائه راهکار‌های اصلاحی در بهینه سازی ساختار اداری دولت در استان اردبیل شناسائی و برطرف می‌شود.
وی ضمن اشاره به جایگاه این کمیته در ایجاد فرصت‌ها و تسهیل در کاربردی کردن مصوبات این جلسه، هماهنگی میان دفاتر استانداری را از ضرورت‌ها دانست و افزود: این جلسه می‌تواند راه را برای اجرایی شدن راهکار‌های مصوب از طریق برنامه ریزی‌های دقیق در اصلاح ساختار نظام اداری در استان و سطوح عالی اداری بسیار موثر باشد.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری اردبیل، با استماع نظر و گزارش‌های حاضرین جلسه، خواستار شناسایی موانع، مشکلات و ارائه راهکار‌های اصلاحی در بهینه سازی ساختار اداری دولت در استان شد.
جوادی بیان کرد: پیگیری‌های لازم برای تامین اعتبار جهت تامین امنیت و اصلاح سیستم مکاتبات اداری از سوی دفاتر مربوطه، فراهم شدن امکانات لازم جهت استفاده همکاران از پورت‌های مورد نیاز و اینترنت، نصب تابلوی رومیزی مشخصات متصدی و رئوس وظایف دفاتر دارای بیشترین ارباب رجوع، تاکید بر حضور منظم اعضای اصلی کمیته طبق دستورالعمل اجرایی کارگروه توسعه مدیریت استانداری ها، از مصوبات این جلسه بود.
انتهای پیام/ح

رفع موانع ساختار اداری دولت در اردبیل

برچسب ها: دولت ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.