۱۰ هزار کارت ملی هوشمند در ثبت احوال بوشهر خاک می‌خورد

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: ۱۰ هزار کارت ملی هوشمند در ادارات ثبت احوال استان وجود دارد که صاحبانشان برای دریافت آن‌ها مراجعه نکرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسکندر پاسالار افزود: از ابتدای طرح صدور کارت ملی هوشمند، بیش از ۵۹۴ هزار کارت برای متقاضیان در استان صادر شده که ۱۰ هزار نفر به سراغ کارت‌هایشان نیامده‌اند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اعتبار سریال کارت‌های قدیم افرادی که تا پایان سال ۹۶ درخواست کارت ملی هوشمند داده‌اند تا پایان سال تمام می‌شود، افرادی که کارتشان را نگرفته‌اند باید به دفترهای پست، پیشخوان و ثبت احوال که برای ثبت نام به آنجا مراجعه کرده‌اند بروند و کارتشان را بگیرند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: ۸۵۸ هزار و ۲۳۹ نفر در استان بوشهر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که تا کنون ۶۳۰ هزارو ۷۱۲ نفر یعنی ۷۳ درصد برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کرده‌اند.

پاسالار ادامه داد: ۲۷ درصدی که هنوز برای گرفتن کارت هوشمند اقدام نکرده‌اند، در نظر داشته باشند که تا پایان امسال مهلت دارند و بهتر است برای سرعت در انجام کار‌ها زودتر به دفتر‌های پست و پیشخوان دولت مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: اعتبار کارت ملی قدیم تا پایان امسال است و سال آینده هیچ نوع خدماتی با کارت ملی قدیم در جامعه ارائه نمی‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر بر ضرورت داشتن کارت ملی هوشمند برای افراد بالای ۱۵ سال تاکید کرد و گفت: ۲۷ دفتر پیشخوان خدمات هویتی، دفاتر پستی و اداره‌های ثبت احوال و پنج ایستگاه سیار آماده خدمت رسانی برای ثبت نام کارت ملی هوشمند هستند.

انتهای پیام/ک

۲۷ درصد بوشهری‌ها کارت هوشمند ملی ندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.