ضرغامی در اینستاگرام خود از "نیمکت آشتی" نوشت

سید عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی، با انتشار پستی در اینستاگرام از نیمکتی که در یکی از پارک‌های کره جنوبی توجهش را جلب کرده بود، نوشت.

ضرغامی در توئیترش از سفر خود به کره جنوبی نوشت به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سفر سید عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس پیشین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به کره جنوبی یک نیمکت توجه او را جلب کرد. این نیمکت به حالتی ساخته شده است که افرادی که در طرفین آن می‌نشینند به هم نزدیک شوند. او در اینستاگرام خود مطلبی در این باره نوشت. متن پست ضرغامی به شرح زیر است:

" نیمکت آشتی!
نیمکت‌های شیب دار در یکی از پارک‌های کره جنوبی نظرمان را جلب کرد.  اول تصور کردم که نیمکت از وسط شکسته شده است. بعد فهمیدیم عمداً از دو طرف شیب‌دار ساخته شده که وقتی دو نفر با هم می‌نشینند، به خاطر شیب نیمکت به طرف هم متمایل شوند و یه جورائی به هم بچسبند! اجمالاً برای زن و شوهر جوان و دوستان صمیمی خوب است! این نزدیکی خود به خود محبت و وابستگی ایجاد می‌کند.

در محل‌های قدیمی هم کوچه‌های خیلی تنگ وجود داشت که به کوچه آشتی کنان معروف بود. یعنی اگر دو نفر قهر بودند و از کنار هم رد می‌شدند مجبور می‌شدند سلام و علیک کنند. اون قفل‌ها را هم که می‌بینید، برای باز شدن بخت آدم‌ها و استجابت دعا آویزان می‌کنند!

*پی نوشت*

جلسه‌ی تودیع و معارفه دبیر قدیم و جدید شورایعالی انقلاب فرهنگی که دیروز برگزار شد، از جمله همین نزدیکی‌های صمیمی بود که زمینه بسیاری از واگرائی‌های احتمالی را از بین برد. اقدام مثبت حجت الاسلام والمسلمین عاملی دبیر جدید در دعوت کتبی از مسئولین برای شرکت در جلسه قدردانی از خدمات آقای دکتر مخبر دزفولی و برگزاری شایسته و فاخر این نشست و به ویژه تأکید خود ایشان بر اینکه من یک «تشکیلات آباد» را تحویل می‌گیرم، باعث دلگرمی همه دوستان شد.

دیروز ۱۴ نفر از شخصیت‌های برجسته فرهنگی، با سخنان کوتاه و سنجیده، باب جدیدی در تعامل و همگرائی در بخش‌های مختلف فرهنگ کشور باز کردند. در مورد شخصیت علمی، فرهنگی و انقلابی آقای دکتر محمدرضا مخبر دزفولی دبیر سابق شورا و خدمات ارزنده ایشان هم مستقلاً خواهم نوشت. "

ضرغامی در توئیترش از سفر خود به کره جنوبی نوشت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار