سقوط مرد جوان اراکی به اعماق چاه

.مرد 34 ساله در اراک به اعماق چاه ده متری سقوط کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مسعود آقا زیارتی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اراک از سقوط مرد ۳۴ ساله به اعماق چاه ده متری خبر داد.

آقازیارتی افزود: ساعت ۱۸:۱۲ دقیقه امروز در پی تماس یکی از شهروندان با سامنه ۱۲۵ آتشنشانی و اطلاع رسانی درباره این حادثه  بلافاصله آتشنشنان ایستگاه شماره یک کوی مصطفی خمینی وگروه امداد ونجات ۱۰۳ سازمان مستقر در این ایستگاه به محل حادثه در خیابان نواب صفوی اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد مردی ۳۴ ساله به دلایل نامعلوم در داخل چاه واقع در حیاط منزل مسکونی به عمق تقریبی ۱۰ مترسقوط کرده و در شرایط بسیار نا ایمن قرار دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اراک ادامه داد: نجاتگران بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه و برپا کردن پایه چاه در دهانه آن، خود را به فرد مصدوم در انتهای چاه رساندند و با استفاده از تجهیزات مخصوص وی را به بالا منقل کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه سقوط این مرد جوان مصدومیت وی را در پی نداشت  اظهارکرد: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه وارائه تذکرات ایمنی به مالک ساختمان، با هماهنگی ستاد فرماندهی به ماموریت خود پایان دادند.

سقوط مرد جوان اراکی به اعماق چاه

انتهای پیام / ج

نجات مرد جوان اراکی از اعماق چاه ده متری

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.