بازتاب تساوی تیم ملی ایران مقابل عراق در رسانه قطری

رسانه قطری نوشت: ایران با تساوی بدون گل مقابل عراق توانست به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ صعود کند.

بازتاب تساوی تیم ملی ایران مقابل عراق در رسانه قطریبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از بین اسپرت، تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی مقابل  تیم ملی فوتبال عراق در  آخرین بازی از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ موفق شد به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی این رقابت ها شود.

این بازی از نگاه این رسانه قطری  کم موقعیت بودو به طوری که شاید هر از گاهی حمله‌ای از طرف ایران یا عراق رخ می‌داد.

با توجه به اینکه چند روز آینده مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ شروع خواهد شد، کاتانیچ سرمربی تیم ملی عراق نگرانی خود را از وضعیت بازیکنش، علی فائز که در نیمه دوم بازی مصدوم و مجبور به ترک زمین با برانکار شد، اعلام کرد.

روند حساس بازی نیمه اول بازی، تنها با شوت‌های نه چندان جالب کنعانی زادگان و احمد ابراهیم بازیکن عراق دنبال شد. اما بعد از آنکه فائز از زمین با مصدومیت خارج شد، شوت سرکش هم بازی اش مهند علی به راحتی در دستان علی رضا بیرانوند جای گرفت.

در نیمه دوم، عراق نیاز مبرم به گلزنی داشت و باز هم علی عدنان (دقیقه ۶۹) خلق موقعیت کرد که ثمری برای شیر‌های بین النهرین نداشت. بالاخره بشار رسن برای گل زنی به علی رضا بیرانوند پا به میدانی گذاشت که کاتانیچ چشم امید به او برای گره گشایی بسته بود.

حمله بازیکنان عراق در نیمه دوم شدت بیشتری داشت به حدی که دقیقه (۷۷) ضربه تماشایی علی عباس توسط  بیرانوند به بیرون رفت و همچنان قفل دروازه ایران توسط دفاع مستحکمش بسته نگه داشته شد.

این دومین باری است که عراق توانست شکست ناپذیری خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را ثابت کند. آخرین بار آن‌ها در سال ۲۰۰۷ موفق به همچین کاری شدند.

هر دو تیم‌های ملی ایران و عراق به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ صعود کرده اند و باید منتظر قرعه سخت یا آسانی باشند که به نامشان خواهد افتاد.


بیشتر بخوانید:

ایران ۰ - ۰ عراق / ایرماتوف مانع سومین پیروزی کی روش شد/ یوز‌ها با صدرنشینی به یک هشتم رفتند

تسویه حساب با عراق و زهر چشم از سعودی‌ها در آل‌مکتوم

تسویه حساب با عراق و زهر چشم از سعودی‌ها در آل‌مکتوم

لحظه به لحظه با حواشی پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق

خلاصه بازی ایران و عراق مورخ ۲۶ دی ۹۷ + فیلم


انتهای پیام / 

نظر رسانه قطری درباره تساوی ایران و عراق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
abbas
۲۲:۴۸ ۲۶ دی ۱۳۹۷
بازی ایران با عراق ثابت شد که تیم عراق همسطح ایران است. البته چندین سال که هم سطح هستند. فقط ما پول زیاد میدیم به کیروش.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۲:۴۴ ۲۶ دی ۱۳۹۷
افتضاح ترین بازی ممکن.روی چه حسابی ما رنک 21هستیم و عراق88؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۷ دی ۱۳۹۷
ما 29 هستیم