اعلام علت حادثه تصادف زنجیره ای در جاده ایوانکی - گرمسار

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: علت، مقصر و جزئیات دقیق حادثه تصادف زنجیره ای در محور ایوانکی _ گرمسار اعلام شد.

اعلام علت حادثه تصادف زنجیره ای در جاده ایوانکی - گرمساربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سید علی میر احمدی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: ساعت ۲۲ و ۱۸ دقیقه چهارشنبه ۲۶ دیماه ۹۷ در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این استان، بروز یک فقره تصادف در مسیر جنوبی کیلومتر ۱۵ محور ایوانکی به گرمسار اعلام شد که بلافاصله نیرو‌های انتظامی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی ، در این تصادف ابتدا یک دستگاه تریلی به علت لغزندگی جاده از مسیر اصلی منحرف و به دنبال آن یک دستگاه کامیون، یک دستگاه کشنده و یک پراید نیز به آن برخورد می‌کنند.

وی افزود: پنج دقیقه بعد از این حادثه، در پیچ نزدیک به محل تصادف اول تصادف دیگری نیز اتفاق می‌افتد که مجموع دو تصادف ۱۰ دستگاه خودور سنگین و سواری دچار سانحه می‌شوند.

معاون فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: در این دو فقره تصادف زنجیره‌ای در مجموع هشت نفر مصدوم شدند که با انتقال به مراکز درمانی بصورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

سرهنگ میراحمدی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی کارشناسان راهنمایی و رانندگی علت تصادف توجه نداشتن راننده تریلی تصادف اول به مسیر جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و رعایت نکردن سرعت مطمئنه در شرایط بارندگی بوده است.

انتهای پیام / گ 

علت حادثه تصادف زنجیره ای در جاده ایوانکی - گرمسار اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار