رییس مرکز مدیریت راههای استان اصفهان ؛

مسدود شدن محورهای کلوسه و شادی در استان اصفهان

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از مسدود شدن محورهای گردنه کلوسه و شادی خبر داد.

مرضیه فراست در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، با اشاره به بارش برف در برخی از مناطق استان گفت: تردد در محورهای شمال، غرب وجنوب ازجمله داران، علی گودرز، خوانسار- دامنه، نجف آباد،-گلپایگان خمین، گلپایگان هند -فریدون شهر-پشت کوه ، شهرضا- سمیرم، کاشان و  قهرود به دلیل بارش سنگین برف دشوار است.  

وی با اشاره به بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی استان اصفهان گفت: در حال حاضر در محورهای اصفهان – نایین، دامنه خوانسار، مبارکه – بروجن (مه گرفتگی و کاهش میدان دید)، داران – الیگودرز، دامنه – خوانسار، مبارکه – بروجن، سمیرم – شهرضا، کلیه محورهای فریدونشهر، نجف آباد – داران، خوانسار – بویین شاهد بارش برف هستیم.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: در گردنه کلوسه و شادی از توابع شهرستان فریدون شهر به دلیل انباشت 2 متر برف مسدود می باشد و راهداران برای برف روبی دراین منطقه حضور دارند .

 فراست با اشاره به توصیه های ایمنی افزود: افرادی که ضرورتی در سفر خود به این مناطق ندارند تا حد امکان از سفر خود خودداری کنند و در غیر این صورت حتما زنجیر چرخ همراه داشته و آموزش های لازم برای استفاده از آن را یادبگیرند و در خودرو خود غذای سبک و لباس گرم همراه داشته باشند.

 

انتهای پیام /س

مسدود شدن جاده های اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.