سفر مجری سرشناس انگلیسی به ایران برای انجام عمل جراحی زیبایی+تصویر

مجری ۳۴ ساله و معروف انگلیسی برای انجام ۷ عمل جراحی زیبایی، بار دیگر به ایران سفر کرده است.

سفر مجری سرشناس انگلیسی به ایران برای انجام عمل جراحی زیبایی+تصویربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، «رودریگو آلوز»، مجری ۳۴ ساله و معروف انگلیسی، برای انجام ۷ عمل جراحی زیبایی به ایران سفر کرده است.

رودریگو آلوز تاکنون ۶۳ عمل جراحی زیبایی روی بدن خود انجام داده و برای بار دوم به ایران آمده است  تا ۷ عمل دیگر انجام دهد. این جراحی های زیبایی شامل جراحی ترمیمی بینی، لیفت صورت، پروتز چانه، لیفت سنترال لب و همچنین لمینت دندان‌هاست که توسط متخصصین و جراحان ایرانی می شود.

این مجری انگلیسی گفت: این بزرگترین جراحی در زندگی من است. شاید بعد از این عمل ها مجبور شوم در گذرنامه خود تغییر ایجاد کنم، چرا که سیستم تشخیص چهره فرودگاه دیگر قادر به تشخیص من نخواهد بود.

آلوز با اشاره به اینکه پزشکان ایران در جراحی پلاستیک در دنیا بی‌نظیر و بهترین هستند، افزود: قول نمی‌دهم که این آخرین عمل جراحی پلاستیک من باشد.

رودریگو آلوز مجری معروف تلویزیونی كه به مرد باربی عروسكی در جهان معروف است، به شش زبان مسلط بوده و در كشورهای مختلف برنامه های پربیننده تلویزیونی اجرا می‌کند.

این مجری انگلیسی که به خاطر انجام جراحی‌های زیبایی متعدد و غیر ضروری چهره خود را به شکل بسیار تصنعی و مشمئزکننده در آورده است، در بین کاربران اینترنتی به شیطان انگلیسی مشهور شده، چرا که به نظر آنها این جراحی ها نه تنها او را زیبا نکرده بلکه موجب کریه شدن چهره‌اش شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۷ دی ۱۳۹۷
سفر آخرش من میدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۷ دی ۱۳۹۷
ببین چه کشوری شدیم، حیف که اختلاس گران همه چیز را به نابودی کشوندن والا هیچ پزشک حاذقی در دنیا به گرد پای ایرانی ها نمی رسد. ولی حیف و صد افسوس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۷ دی ۱۳۹۷
نکنه بعدا جاسوس دربیاد چون شباهت زیادی به ترامپ داره؟؟؟
آخرین اخبار