برگزاری 264 برنامه متنوع در دهه فجر در شاهین‌شهر و میمه

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: کمیته‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر، 264برنامه متنوع را در شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی نجیمی دبیر ستاد دهه فجر شهرستان شاهین‌شهر و میمه امروز در ستاد دهه فجر شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد:  کمیته‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر، 264 برنامه متنوع را در این شهرستان برگزار می‌کنند.

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: از مجموع 264 برنامه، 135 برنامه در ایام‌الله دهه فجر اجرا می‌شود؛ برخی از برنامه پیش دهه فجر برگزار و برخی از برنامه‌ها هم تا پس از دهه فجر ادامه خواهند داشت.

وی تصریح کرد: ازجمله 40 برنامه شاخص این دهه را در این شهرستان مسابقه‌های فرهنگی و ورزشی، آذین‌بندی شهرها و روستاها، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان، مسابقه‌های قرانی  و مذهبی، جشنواره‌های ویژه در پایگاه‌های بسیج و همایش‌های نقش ولایت در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی، فاطمی و خوارزمی خواهد بود.

نجیمی ادامه داد: درمان رایگان بیماران، یادواره‌های ویژه شهدا، شب‌شعر شعرا، گردهمایی‌های مذهبی، هیات‌های مذهبی و تجلیل از مادران نمونه، نمایشگاه دست آوردهای انقلاب اسلامی، میمه و پیاده‌روی‌های خانوادگی و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در شهرهای و روستاهای پرجمعیت شهرستان شاهین‌شهر و میمه  از برنامه‌های شاخص ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان است.

حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان  نیز در این ستاد اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد مساجد از یک مسجد به 46 مسجد در شاهین‌شهر رسیده است

امام‌جمعه شاهین‌شهر نیز خاطرنشان کرد:  نمازهای جمعه در 5 شهر این شهرستان برگزار  و نمازهای جماعت در ظهر و عصر در 65 مدرسه و 55 اداره با تلاش طلبه‌های حوزه‌های علمیه برادران و خواهران شاهین‌شهر اقامه می‌شود.

وی شاهین‌شهر را یکی از شهرهای مذهبی کشور معرفی کرد که 130 هیات مذهبی، 8 مرکز قرانی و 10 مرکز خیریه، در این شهر فعالیت می‌کنند.

علیرضا بصیری، فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه هم از برپایی دستاوردهای انقلاب اسلامی ویژه این شهرستان در شاهین‌شهر خبر داد و افزود: بیان صادقانه دستاوردها و پرهیز از اغراق‌گویی  دست آوردهای نظام جمهوری اسلامی  در خنثی شدن تبلیغات تخریبی دشمنان علیه نظام و افزایش بصیرت مردم مؤثر است.

 حمید عشقی نیز اعلام کرد که در دهه فجر طرح‌های عمرانی شهری به ارزش 270 میلیارد تومان در این شهر بهره‌برداری می‌شوند.

شهردار شاهین‌شهر بودجه پیش‌بینی سال 98 این شهر را 145 میلیارد تومان و برآورد اولیه اعتبار احداث متروی شاهین‌شهر – اصفهان را 2 هزار میلیارد تومان ذکر کرد.

وی این نوید را به شهروندان شاهین‌شهری داد که تا پایان امسال با تعمیر و تجهیز اتوبوس‌های در دست تعمیر و 2 میلیارد تومان هزینه، 40 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری شاهین‌شهر اضافه شود.

 

انتهای پیام/م

 

تشکیل  ستاد دهه فجر شهرستان شاهین‌شهر و میمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.