سوریه دعوت لبنان را برای شرکت در نشست اقتصادی سران عرب نپذیرفت

سفیر سوریه در لبنان دعوت بیروت را برای شرکت در نشست اقتصادی سران کشور‌های عربی رد کرد.

سوریه دعوت لبنان را برای شرکت در نشست اقتصادی سران عرب نپذیرفتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سوریه در لبنان دعوت بیروت را برای شرکت در نشست اقتصادی سران کشورهای عربی رد کرد.

علی عبدالکریم علی، سفیر سوریه در بیروت، در ارتباطی زنده با شبکه تلویزیونی المیادین، گفت: «دفتر ریاست جمهوری لبنان، از سوریه برای مشارکت در نشست اقتصادی سران عرب در بیروت دعوت کرد».

او افزود: به دلیل آنکه اتحادیه عرب مسئول برگزاری این نشست اقتصادی است، کاملا روشن است که در آن شرکت نخواهیم کرد، اگرچه در لبنان دیدگاه های بسیاری درباره ضرورت دعوت سوریه به این نشست وجود دارد.

سفیر سوریه در لبنان همچنین گفت: «با احترام به طرف دعوت کننده، در نشست اقتصادی سران عرب در بیروت شرکت نمی کنیم. شرکت نکردن ما در این نشست کاملا طبیعی است؛ زیرا اتحادیه عرب از اشتباه خود در حق دمشق عقب نشینی نکرده است. سوریه به حاکمیت و منافع خود و همچنین به برادران خود هنگامی که در مواضعشان بازنگری می کنند، توجه دارد. سوریه به دستاوردهای میدانی خود می بالد و از شکست طرح و نقشه های کشورهای عربی و غربی که علیه مان جنگ به راه انداختند، خرسند است».

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار