وزیر صنعت در اصفهان مطرح کرد؛

تامین بخشی از نقدینگی صنایع قطعه‌سازی خودرو / تولید و عرضه خودروها در بازار به‌ تدریج بیشتر می‌شود

تامین بخشی از نقدینگی صنایع قطعه‌سازی خودرو / تولید و عرضه خودروها به بازار به‌تدریج بیشتر می‌شودوزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بخشی از نقدینگی صنایع قطعه‌سازی خودرو با پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان به این صنایع تأمین می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  رضا رحمانی  وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر امروز در بازدید از یکی از گروه‌های صنعتی تولید لوازم‌خانگی در شهرک صنعتی مورچه‌خورت شاهین‌شهر گفت: بخشی از نقدینگی صنایع قطعه‌سازی خودرو با پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان به این صنایع تأمین می‌شود.

وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: با پرداخت این مبلغ به صنایع قطعه‌سازی، تولید و عرضه خودرو‌های به بازار به‌تدریج بیشتر می‌شود و قیمت‌های خودرو در بازار آزاد روند نزولی پیدا می‌کنند.

وی تأکید برافزایش تولید و اشتغال، فروش داخلی و صادرات محصولات ایرانی را از برنامه‌های اصلی این وزارتخانه برشمرد و به تولیدکنندگان صنایع تابعه وزارت صنعت معدن و تجارت توصیه کرد  که از تغییرات به وجود آمده ارز برای افزایش صادرات محصولات صنعتی و معدنی به‌خصوص در بخش لوازم‌خانگی استفاده کنند.

رحمانی هم‌چنین خط تولید نوعی ماشین لباسشویی تمام‌خودکار را افتتاح کرد، لباسشویی جدید با رتبه مصرف انرژی +++ A. از کم‌مصرف‌ترین لباسشویی‌های موجود در بازار ایران ازنظر رتبه مصرف انرژی محسوب می‌شود که قابلیت شست‌وشوی لباس‌ها با ۱۶ برنامه‌ی شست‌وشو بر اساس سلیقه مصرف‌کننده را داراست، موتور استفاده‌شده در این لباسشویی، صدا و لرزش را به حداقل رسانده و امکان شست‌وشویی آرام و راحت را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند.

وزیر صنعت معدن و تجارت از خط تولید یخچال دودر (سایدبای‌ساید) این کارخانه نیز رونمایی کرد، ظرفیت تولید این کارخانه روزانه ۲۰۰۰ دستگاه یخچال است و خط تولید جدید استوا، روزانه ۶۰۰ دستگاه یخچال‌فریزر دو در تولید می‌کند.

انتهای پیام/م

سفر  وزیر صنعت، معدن و تجارت به شاهین‌شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.