همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز و تردد ایمن برقرار است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از بازبودن همه محور‌های مواصلاتی استان و برقراری تردد ایمن دراین محورها خبرداد.

همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز و تردد ایمن برقرار استحبیب جمشیدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،گفت: در حال حاضر علیرغم سرما و کولاک شدید، همه محور‌های مواصلاتی استان باز و تردد ایمن برقرار است سپاسگزار همکاران خدوم و تلاشگر خود هستیم.

وی افزود:در پی بارش‌های عصر امروز، چند مورد ریزش در محور خرم آباد - پلدختر اتفاق افتاده که با حضور به موقع همکاران ریزش برداری شده است تعدادی از ابنیه فنی این محور تخریب شده که در حال تعمیر است با این حال، هم اکنون تردد روان در محور پلدختر برقرار است.

وی ادامه داد: امکان ریزش مجدد در محور پلدختر وجود دارد از مردم تقاضا داریم هنگام تردد در این محور به توصیه‌های راهداران توجه نمایند.

وی توصیه کرد: مردم از سفر‌های غیرضروری پرهیز نمایند، قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و با اطلاع از وضعیت محور‌ها و همراه داشتن تجهیزات ایمنی و رعایت نکات فنی و سرعت مطمئنه سفر کنند.

انتهای پیام/م

همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز است

برچسب ها: راهداری ، برف و کولاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار