بررسی راه های توسعه سرمایه گذاری درمهاباد

کمک به واحد‌های صنعتی و تسهیل کارصنعتگران محورنشستی بودکه با حضورکارآفرینان برترملی و مسئولان شهرستانی درصداوسیمای مرکزمهاباد تشکیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شهرستان مهاباد با داشتن ظرفیت های صنعتی، برنامه ریزی و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی یکی از قطب های مهم صنعت در آذربایجان غربی است.

در همین خصوص برای کمک به واحدهای صنعتی و تسهیل کار صنعتگران در زمینه های مختلف نشستی درصدا و سیمای مرکزمهاباد به دعوت مدیرکل این مرکز تشکیل شد.

کارآفرین برترملی در این زمینه گفت: درحال حاضرابتدا باید واحدهای صنعتی که فعال هستند را با ایجاد اعتماد برای صنعتگران به ادامه فعالیت زنده نگه داشت.

علی نژاد افزود: این امر را می توان با فراهم کردن بستر فروش و صادرات برای صنعتگران فراهم کرد.

وی اضافه کرد: درکناراین واحدها ، واحدهایی را که نیمه راکد هستند هم، می توان با حمایت های مالی و جذب سرمایه گذاربخش خصوصی دوباره به چرخ تولید برگرداند.

شجاعی فرماندارمهاباد هم گفت: در حال حاضرکار تسهیل برای صنعتگران در مهاباد از طریق تشکیل کمیته راهبردی برای نظارت بر درخواست ها و طرحها ،کمیته رفع موانع تولید در خصوص مشکلات صنعتگران و شورای توسعه در حال انجام است.

در این نشست مشکلات صنعتگران بررسی و ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه برای جذب سرمایه گذار معرفی و شناسایی شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکزمهاباد هم دراین نشست از برنامه های این مرکز برای حمایت از صنعتگران و تولیدات منطقه گفت: در چند سال اخیر برای معرفی کارآفرینان برتر ملی و تولید کالای ایرانی مستنداتی تهیه و پخش شده است

بررسی مشکلات واحدهای صنعتی ، ظرفیت های منطقه برای سرمایه گذاری ، نحوه نگهداری واحدهای صنعتی برای فعالیت و جذب سرمایه گذار از محورهای مهم این نشست بود.

منبع: خبرگزاری صداو سیما 

انتهای پیام/ه

بررسی راه های توسعه سرمایه گذاری و اشتغال زایی در مهاباد

برچسب ها: اشتغال زایی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.