عنوان چهارم فارس در دسته برتر پومسه بانوان کشور

تکواندوکاران فارسی، لیگ برتر پومسه بانوان را با کسب مقام چهارمی به پایان بردند.

عنوان چهارم فارس در دسته برتر پومسه بانوان کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم غیاثی رییس هیات تکواندو استان فارس گفت: هفته پایانی رقابت‌های دسته برتر پومسه بانوان باشگاه‌های کشور جام ستارگان به میزبانی تهران برگزار شد و در بخش انفرادی رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال آتوسا فرهمند پارسا از هیات تکواندو فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد و در رده سنی کمتر از ۱۲ سال مهسا پرخید، پس از پومسه کاران پرشیان فولاد اصفهان و هیات تکواندو البرز در رده سوم قرار گرفت و ساحل فرخ نژاد از هیات تکواندو فارس هم در بخش ترکیبی رده سنی ۱۸ تا ۳۰ بر سکوی دوم ایستاد.

وی افزود: تیم فارس در بخش تیمی رده سنی بالای ۳۱ سال عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۳۰ هم موفق به کسب عنوان سوم شد.

در پایان ششمین دوره از لیگ برتر پومسه بانوان کشور، تیم پرشیان فولاد اصفهان کاپ قهرمانی را بالای سر برد، معراج نایب قهرمان شد و تیم‎های هیات تکواندو البرز و هیات تکواندو فارس به ترتیب سوم و چهارم شدند.

همچنین در پایان این رقابت‌ها از سوی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو زهره طهماسبی زاده از فارس بعنوان بهترین داور، آتوسا فرهمند از هیات تکواندو فارس بعنوان فنی‌ترین بازیکن و نوشین اژدری از هیات تکواندو فارس برترین سرپرست معرفی شدند.

۶۶ پومسه‌رو در سه بخش انفرادی استاندارد، تیمی استاندارد و انفرادی ترکیبی در دسته برتر پومسه بانوان باشگاه‌های کشور با هم رقابت کردند.
انتهای پیام/م

درخشش بانوان پومسه کار فارس در لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.