در مقایسه با روز گذشته:

کاهش غلظت گردوغبار در اهواز و حمیدیه

میزان غلظت گردوغبار صبح امروز در اهواز و حمیدیه به 11 برابر حد مجاز رسید که نسبت به روز گذشته روند کاهشی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهریار عسگری، مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت گرد و غبار در ساعت ۱۱ امروز میزان غلظت گرد و غبار در اهواز و حمیدیه به بیش از ۱۱ برابر حدمجاز رسید، این در حالی است که روز گذشته 22 برابر حد مجاز بود.

وی اظهار داشت: میزان غلظت گرد و غبار در اهواز یکهزار و ۷۰۲ میکروگرم بر مترمکعب، آبادان یکهزار و ۲۶۵، حمیدیه یکهزار و ۷۴۸، بندر امام یکهزار و ۲۱۱ و در بهبهان ۲۹۳ میکروگرم بر مترمکعب اندازه‌گیری شده است.

عسکری تصریح کرد: همچنین در این مدت میزان غلظت گرد و غبار در دزفول  یکهزار و ۲۰۶ میکروگرم بر مترمکعب، رامشیر یکهزار و ۲۸۴، شادگان یکهزار و ۸۷۵، شوش یکهزار و ۴۰۰، شوشتر ۷۴۲، ماهشهر یکهزار و ۲۳۸ و در گتوند ۶۳۵ میکروگرم بر مترمکعب بوده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان اینکه حد مجاز آلاینده در هوا ۱۵۰ میکروگرم در مترمکعب است، اذعان داشت: بدین ترتیب غلظت گرد و غبار در اهواز و حمیدیه به بیش از ۱۱ برابر حدمجاز، شادگان بیش از ۱۲ برابر حدمجاز، شوش بیش از ۹ برابر حدمجاز، آبادان، رامشیر و بندرامام و ماهشهر بیش از ۸ برابر حد مجاز رسید.

انتهای پیام/گ

محاصره خوزستان در گردوغبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.