خطیب جمعه کرمانشاه؛

امروز با اتکا به توان داخلی در تمامی عرصه‌ها الگو هستیم

خطیب جمعه کرمانشاه ضمن تاکید بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: ما به برکت اسلام و انقلاب امروز نه تنها در منطقه بلکه در همه جهان با اقتدار کامل بر آرمان‌های خود ایستاده ایم.

امروز با اتکا به توان داخلی در تمامی عرصه‌ها  الگو هستیمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛  آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوی و عدالت گفت: ایران اسلامی امروز کشوری مقتدر در صحنه بین الملل است و به برکت اسلام و انقلاب این کشور از وابستگی به دیگر کشور‌ها خارج شده است و امروز با اتکا به توان داخلی در تمامی عرصه‌ها به عنوان الگو در جهان مطرح هستیم .

آیت الله علما تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی سردمداران غرب به ویژه آمریکا را به عنوان فرصتی برای کشورمان دانست و افزود: پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان و دانشجویان کشور‌های اروپایی این است که در جهاد بی نیاز کردن کشورمان از بیگانگان از یکدیگر پیشی بگیرید

خطیب نماز جمعه کرمانشاه بیان  کرد: دشمن از رشد روز افزون اسلام در دنیا هراس دارد و تمام توان خود را برای مقابله با آن به کار گرفته است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه  گفت: موج بیداری در کشور‌های اسلامی در حال رشد است و این به برکت انقلاب اسلامی ایران و الگو برداری از اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره) بوده است.

آیت الله علما همچنی در پایان خطبه‌ای امروز نماز جمعه به بازداشت خبرنگار پرس تی وی در آمریکا نیز اشاره‌ای داشت و گفت: آمریکا همواره ایران را به نقض حقوق بشری متهم میکند که خود ناقض آشکار آن است و گواه این مدعا همین بازداشت بدون دلیل و مدرک این خبرنگار خانم در روز‌های اخیر است.

انتهای پیام/ز

بازداشت خبرنگار پرس تی وی در آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار