ترافیک سنگین در محور‌های بازگشت از پیست‌های اسکی

محور‌های بازگشت از پیست‌های اسکی در چهارمحال و بختیاری دارای ترافیک سنگین است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ رحمت الله نجفی رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از ترافیک سنگین در محور‌های بازگشت از پیست‌های اسکی استان، بویژه بارده و چلگرد به شهرکرد خبر داد.

وی افزود: مسیر‌های پیست اسکی بارده در شهرستان بن به سمت شهرکرد و پیست اسکی چلگرد در شهرستان کوهرنگ به سمت شهرستان‌های فارسان و شهرکرد با ترافیک سنگین روبرو است.

نجفی، از تمامی رانندگان خواست؛ در مسیر برگشت از محور‌های اعلام شده، ضمن رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، با نیرو‌های پلیس مستقر در مسیر همکاری کنند.

مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ هم با اشاره به استقبال و حضور چشمگیر گردشگران و علاقمندان به ورزش‌های زمستانی از پیست اسکی و مناطق بکر و جذاب این شهرستان گفت: امروز جمعه ۲۸ دی ۹۷ حدود ۱۰ هزار خودرو در مسیر پیست اسکی چلگرد تردد کردند.

گفتنی است: استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر دارای سه پیست اسکی شامل پیست چلگرد در شهرستان کوهرنگ، و پیست‌های بارده و شیخ شبان در شهرستان بن می‌باشد که پس از بارش‌های هفته گذشته، راه اندازی و فعال شد.

این پیست‌ها در زمستان هر سال، میزبان تعداد زیادی از گردشگران، مسافران و علاقمندان به ورزش‌های زمستانی، از نقاط مختلف کشور است.

انتهای پیام/ش

راه اندازی پیست‌های اسکی چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.