برخی از مدارس گلستان تعطیل شد

مدیر کل اداره آموزش و مدارس استان گلستان گفت:برخی از مدارس استان فردا تعطیل است.

گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،گفت: در پی بارش برف و برودت هوا و بنا به تصمیم اداره کل آموزش وپرورش و ستاد مدیریت بحران استانداری گلستان، فردا شنبه ۲۹ دی ماه ۱۳۹۷ تعدادی از مدارس استان گلستان به شرح ذیل تعطیل اعلام شد.

شهرستان آزادشهر: مدارس بخش چشمه ساران در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در کلیه دوره‌های تحصیلی به غیر از شهر نوده خاندوز و روستا‌های سوسرا و سه راه محمد حسین تعطیل شد.

در شهرستان آزادشهر، دانش آموزانی که از روستا‌های بخش چشمه ساران به آزادشهر و نوده خاندوز تردد می‌نمایند نیز فردا تعطیل است.

شهرستان مراوه تپه: همه مدارس بخش گلیداغ در تمامی دوره‌های تحصیلی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

شهرستان مینودشت: کلیه مدارس دهنه چهل چای (قلعه قافه) و کوهسارات و مدارس دهنه محمد زمان خان از روستای معرکه محله به بعد در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در همه دوره‌های تحصیلی تعطیل اعلام شد.

شهرستان گرگان: مدارس روستا‌های شاهکوه و زیارت در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در کلیه دوره‌های تحصیلی تعطیل شد.

شهرستان کردکوی: فقط مدرسه روستای حاجی آباد تعطیل اعلام شد.

شهرستان رامیان: مدارس روستا‌های ویرو، کشکک، رضی، قورچای و الهادی در کلیه دوره‌های تحصیلی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

شهرستان گالیکش: مدارس روستا‌های قوشه چشمه، کندسکو، سیجان، پنو، لیرو، پادلدل، کیارام، فرنگ و فارسیان، در کلیه دوره‌های تحصیلی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

شهرستان علی آباد کتول: کلیه مدارس دهنه زرین گل در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل اعلام شد.

مدارس کلاله هم تعطیل شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان از تعطیلی مدارس کلاله خبر داد.

گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت :پیرو اطلاعیه شماره یک و در پی تداوم بارش برف و برودت هوا و بنا به تصمیم اداره کل آموزش و پرورش و ستاد مدیریت بحران استانداری گلستان، فردا شنبه ۲۹ دی ماه ۱۳۹۷ تعدادی از مدارس شهرستان کلاله نیز به شرح ذیل تعطیل اعلام شد.

وی افزود : درشهرستان کلاله مدارس کوهستانی ازمسیر قره یسرپایین تا سوار بالا و از مسیر قره یسر بالا تا یل چشمه علیا و همچنین مدارس روستاهای قویجق و چالجه و قره اقاچ درتمامی دوره های تحصیلی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام شد.

انتهای پیام /گ/پ

وضعیت تعطیلی مدارس در استان گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.