«ته ینج» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حزب «جنبش» با تیمی قدرتمند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کند

سخنگوی حزب جنبش ملی گفت: حزب جنش ملی افغانستان با تیمی قدرتمند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد.

حزب «جنبش» با تیمی قدرتمند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کند«بشیر احمد ته ینج»، نماینده مردم فاریاب در پارلمان افغانستان و سخنگوی حزب جنبش ملی در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حزب جنش ملی افغانستان با تیمی قدرتمند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد.

سخنگوی حزب جنبش ملی افغانستان افزود: در روزهای آینده تیمی متعهد و مردمی و قدرتمند از سوی حزب جنبش برای ورود به کارزار انتخابات ریاست جمهوری معرفی خواهد شد.

وی در خصوص موضع جنرال دوستم، رهبر حزب جنبش ملی در خصوص نامزد شدن در انتخابات و یا حمایت از یک شخص خاص جزئیات بیشتری ارائه نکرد اما تاکید نمود که تصمیم گیری در این خصوص در حال اتمام است و به زودی نهایی و اعلام خواهد شد.

پیش از این برخی منابع در حزب جنبش ملی اعلام کرده بودند که عبدالله عبدالله رئیس اجرایی، جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری و محمد کریم خلیلی رئیس شورای عالی صلح پیرامون ایجاد یک تیم انتخاباتی برای انتخابات ریاست جمهوری به توافق رسیده اند.

گفتنی است که مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فردا در حالی به اتمام می رسد که بسیاری از شخصیت های مطرح از جمله اشرف غنی، عبدالله عبدالله و ... هنوز ثبت نام نکرده اند.

انتخابات ریاست جمهوری افغانستان قرار است در تاریخ 29 سرطان/ تیر سال آینده برگزار شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار