توصیه‌های انگلیس به اتباعش درباره سفر به آمریکا با توجه به تعطیلی دولت فدرال

وزارت خارجه انگلیس اعلامیه‌ای را منتشر کرد و از اتباعش خواست در سفر به آمریکا با توجه به تعطیلی دولت این کشور محتاطانه عمل کنند.

توصیه‌های انگلیس به اتباعش درباره سفر به آمریکا با توجه به تعطیلی دولت فدرالبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه انگلیس اعلامیه‌ای را با عنوان "خلاصه‌ای از اطلاعات بازنگری شده در خصوص تعطیلی موقت دولت فدرال آمریکا" منتشر کرد و از اتباع خود خواست در سفر به آمریکا محتاطانه عمل کنند.

متن بیانیه مذکور به این قرار است: تعطیلی موقت (دولت) باعث شده است برخی فرودگاه‌ها و اشکال حمل و نقل عمومی تحت تاثیر قرار بگیرد. باید پیش از سفر (به آمریکا) شرایط را کنترل کنید. بر اثر تعطیلی موقت دولت فدرال آمریکا که در حال حاضر شاهد آن هستیم، شماری از پارک‌های ملی آمریکا تعطیل شده اند یا خدماتی که ارائه می‌دهند با محدودیت روبرو است. لطفا پیش از سفر، پایگاه اینترنتی خدمات پارک‌های ملی آمریکا را بررسی کنید. پارک‌های ایالتی آمریکا از این موضوع متاثر نشده اند.

این بیانیه می‌افزاید: سایر خدمات غیرضروری که توسط آژانس‌های دولت فدرال تامین می‌شود نیز ممکن است در جریان تعطیلی موقت دولت، تحت تاثیر قرار بگیرد. به این منظور و برای دستیابی به اطلاعات به روز رسانی شده، رسانه‌های محلی را بررسی کنید. برای ورود به آمریکا با استفاده از گذرنامه انگلیسی، چه با داشتن روادید، چه کارت اقامت دائم، یا از طریق برنامه لغو روادید، نیازمند کسب اجازه از قبل هستید. محدودیت‌هایی که اعمال می‌شود، به واسطه نوع گذرنامه‌ای که در اختیار دارید، ملیت، سابقه کیفری، و کشور‌هایی که احتمالا اخیرا به آن‌ها سفر کرده اید، در مورد شما اعمال خواهد شد. شرایط مربوط به روادید و سایر شرایط مرتبط با ورود به آمریکا، ممکن است سریعاً دچار تغییر شود. 

در ادامه ذکر شده است: سالانه نزدیک به سه میلیون و ۸۰۰ هزار تبعه انگلیسی به آمریکا سفر می‌کنند. بیشتر این سفر‌ها بدون مشکل صورت می‌گیرد. پیش از سفر (به آمریکا)، خود را تحت پوشش بیمه جامع سفر و بیمه درمانی قرار دهید. تروریست‌ها به احتمال زیاد تلاش خواهند کرد در آمریکا دست به حمله بزنند. این حملات ممکن است کورکورانه صورت گیرد، از جمله حمله در مکان‌هایی که خارجی‌ها از آن‌ها بازدید می‌کنند. باید گزارش‌های رسانه‌ها را رصد کنید و همیشه هوشیار و مراقب باشید. مقامات بهداشت و درمان انگلیس، آمریکا را در زمره کشور‌هایی اعلام کرده اند که خطر انتقال ویروس زیکا در ایالت‌های فلوریدا، تگزاس، پورتو ریکو و ویرجین آیلندز وجود دارد. باید در خصوص خطرات ناشی از جرایم مرتبط با اتومبیل‌ها و جرایم خیابانی هوشیار باشید. کولاک در فصل زمستان می‌تواند باعث تاخیر در پرواز‌ها و لغو آن‌ها در سرتاسر فرودگاه‌های آمریکا شود. اگر در خارج از کشور به سر می‌برید و به کمک فوری دولت انگلیس نیاز دارید، با نزدیک‌ترین سفارتخانه یا کنسولگری تماس برقرار کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار