دژاگه در جمع برترین بازیکنان مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از کاربران خود خواست تا بهترین بازیکن مرحله گروهی جام ملت‌ها را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پایان مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، از کاربران خود خواسته است تا به بهترین بازیکن این مرحله رای دهند که نام اشکان دژاگه هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در این لیست به چشم می‌خورد.

برای شرکت در نظرسنجی و ثبت رای خود اینجا کلیک کنید.

دژاگه در جمع بهترین بازیکنان مرحله گروهی جام ملت ها +عکس

سالم الدوساری (عربستان سعودی)

  • در حالی که او در دیدار مقابل قطر بازی نکرد، اما در دیدار مقابل تیم‌های کره شمالی و لبنان بهترین عملکرد را از خودش به نمایش گذاشت و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود.

معز علی (قطر)

  • معز علی با ۷ گلی که در این رقابت‌ها به ثمر رسانده است یکی از ستاره‌های جام ملت‌ها به شمار می‌رود. او در دیدار مقابل کره شمالی به تنهایی ۴ گل را به ثمر رساند و تبدیل به یکی از پنج بازیکنی که تاکنون در ادوار مختلف جام ملت‌های آسیا ۴ گل را در یک مسابقه به ثمر رسانده شد.

اشکان دژاگه (ایران)

  • هافبک ۳۲ ساله ایرانی عملکرد فوق العاده‌ای را در میانه میدان برای تیم ملی فوتبال ایران داشته است. او با توجه به تجربه بالایی که دارد در دیدار مقابل یمن یکی از بازیکنان موثر تیمش بود که باعث شد ایران با ۵ گل این تیم را شکست دهد.

یاسین بخیت (اردن)

  • اردن با شکست دادن تیم استرالیا توانست یکی از شگفتی‌های این جام را رقم بزند. در این دیدار بخیت در بین سایر مدافعان پرواز‌های بلندتری انجام می‌دهد.

نگوین کوانگ هی (ویتنام)

  • این بازیکن یکی از استعداد‌های خوب فوتبال جنوب شرق آسیا به شمار می‌رود. او در خط حمله کمک‌های فراوانی به تیم ویتنام در جام ملت‌های آسیا کرده است.

کیم مین جی (کره جنوبی)

  • کره ای‌ها در حمله استعداد درخشانی دارند، اما این بازیکن ۲۲ ساله نشان داده که یک مدافع بسیار خوبی هم است.

محمد علی (عراق)

  • این بازیکن ۱۸ ساله یکی از استعداد‌های در حال ظهور در فوتبال عراق است. او در دیدار مقابل تیم‌های ویتنام و یمن عملکرد خیلی خوبی داشت. همچنین در دیدار این تیم مقابل یمن این بازیکن با عبور از دفاع یمن همه را وادار به تشویق کرد.

اور مبیل (استرالیا)

  • پس از دیدار مقابل اردن سرمربی استرالیا در بازی بعدی تیمش تغییرات فراوانی را داد. این بازیکن در دیدار مقابل فلسطین بازی کرد و عملکرد بسیار خوبی را از خودش به نمایش گذاشت همچنین در بازی مقابل تیم سوریه هم تلاش‌های فراوانی را برای تیمش انجام داد.

یوتو ناگاتومو (ژاپن)

در حالی که ژاپن قصد دارد ستاره‌های جدیدی را به فوتبال معرفی کند، اما این بازیکن ۳۲ ساله همچنین بهترین عملکردش را دارد. او نمایش‌های خوبی را در سمت چپ ژاپن انجام می‌دهد و یکی از بهترین‌های ژاپن در این جام است.

الدور شومورودوف (ازبکستان)

این مهاجم جوان تیم ملی ازبکستان در دیدار‌های تیمش در مرحله گروهی گلزنی کرده است. این بازیکن قد خوبی دارد و یکی از مهاجمان خطرناک جام است.

دژاگه در جمع بهترین بازیکنان مرحله گروهی جام ملت ها +عکس


بیشتر بخوانید:

هافبک مصدوم عمان به دیدار مقابل ایران می‌رسد

ملی پوش فوتبال عراق زیر ذره‌بین آلمانی‌ها

۱۵ داور از جام ملت‌های آسیا کنار گذاشته شدند


انتهای پیام/

هافبک تیم ملی کشورمان جز بهترین بازیکنان مرحله گروهی جام ملت‌ها قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
amir
۱۶:۰۲ ۲۹ دی ۱۳۹۷
چرا کاپیتان تیم ملی اش از سر تا پا تتو داره , بهتر نبود در این مورد تجدید نظری میکردند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۹ دی ۱۳۹۷
افرین پسر
آخرین اخبار