استاندار اردبیل؛

طرح توسعه اجتماعی در محله ایران آباد اردبیل اجرا می‌شود

استاندار اردبیل گفت:با مشارکت دولت و سازمان‌های مردم نهاد و خیرین اقدامات توسعه اجتماعی، عمرانی و فرهنگی در محله ایران آباد اردبیل به صورت پایلوت عملیاتی می‌شود.

طرح توسعه اجتماعی در محله ایران آباد اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست با سازمان‌های مردم نهاد استان افزود: این اقدام بعد از اجرا به دیگر نقاط حاشیه شهر اردبیل و سایر شهرستان‌های استان نیز تعمیم داده می‌شود.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی ذیربط مطالعاتی را در این مناطق انجام داده اند و تلاش می‌کنیم با همکاری سازمان‌های مردم نهاد در بخش‌های مختلف مطالعات لازم را در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، اشتغال و بافت مسکونی انجام داده و خدمات لازم را به این منطقه ارائه دهیم.

استاندار اردبیل گفت: ۶۰ الی ۷۰ درصد از بافت مسکونی در این منطقه غیراصولی بوده و باید این موضوع با همکاری خیرین مسکن ساز و مسکن و شهرسازی استان بررسی و راهکار‌های لازم برای مناسب سازی انجام شود.

بهنام جو رسیدگی به مشکلات این منطقه و ارتقای عزت نفس اهالی حاشیه شهر را در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و افزود: اهالی این منطقه باید از نظر جسمی، چون فشار خون و انجام آزمایش‌های سلامت مورد معاینه قرار گیرند و در این خصوص مشارکت خیرین امری لازم و ضروری است.

وی با تقدیر از مشارکت خیرین در راستای اجرای طرح توسعه اجتماعی در محله ایران آباد تصریح کرد: مردم استان اردبیل همواره منش خیرخواهی و کمک به همنوع را در کارنامه خود داشته اند و با همکاری در اجرای این طرح نیز موجب رفع محرومیت از حاشیه شهر و عزت بخشیدن به همنوعان محروم خود می‌شوند.
انتهای پیام/ح

اجرای طرح توسعه اجتماعی در محله ایران آباد اربیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.