برپایی دوره آموزشی طرح ملی هر مسجد، یک خبرنگار

با حضور تعدادی از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان دوره آموزشی طرح ملی هر مسجد، یک خبرنگار طی ۲ روز، در اهواز و دزفول برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت الاسلام مرتضی همت پور، سرپرست دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: طرح هر مسجد یک خبرنگار به منظور استفاده از فضای رسانه‌ای و انعکاس فعالیت‌های کانون‌های مساجد در سراسر کشور اجرا شده است.

وی افزود: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی کارگاه آموزش خبرنگاری در دو دوره ۴۰ نفره به میزبانی شهرستان‌های اهواز و دزفول با حضور اساتید مجرب برگزار شد که تعدادی از اعضای کانون‌های مساجد استان در این دوره‌ها شرکت کردند.

حجت‌الاسلام همت‌پور عنوان کرد: هدف از اجرای طرح هر مسجد، یک خبرنگار انعکاس فعالیت‌های فرهنگی هنری مساجد است چرا که امروز فضای مجازی و رسانه یک نیاز برای مردم به ویژه جوانان است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید از این ظرفیت برای مقابله با دشمن استفاده کرد.

سرپرست دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: سایت بچه‌های مسجد به منظور ثبت نام و ثبت اطلاعات اعضای کانون‌های مساجد راه‌اندازی شد که در خوزستان تاکنون ۵۲ هزار عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سامانه سجا به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.