رونمایی بسته حمایتی رانندگان تاکسی در روز هوای پاک

شهردار اصفهان گفت:امروز همزمان با روز هوای پاک در همایشی بسته‌های حمایتی به تاکسیرانانی که تاکسی‌متر خریداری کرده بودند، اهداء می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: اگر بتوانیم در مسیری که روزانه برای رسیدن به مقصد طی می‌کنیم با دیگران "هم‌پیما" شده و  به جای یک نفر، دو نفر سوار خودرو شویم، طبق بررسی‌های انجام شده روزانه ۲۵۰ هزار تردد خودرو در سطح شهر کاهش پیدا می‌کند؛ نتیجه "هم‌پیمایی" کاهش ترافیک و آلودگی، افزایش امنیت مردم و در نهایت آرامش و آسایش تمام شهروندان است.

وی افزود: روز پنجشنبه در همایش هم‌پیمایی که با حضور مدیران از شهرهای مختلف استان برگزار شد، بخش خصوصی حضور داشت و این طرح مطرح شد تا مردم تا حد امکان از وسایل عمومی استفاده کنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه هوای پاک حق مسلم تمام شهروندان است و برای رسیدن به آن باید همه کمک کنند، اظهارکرد: امروز روز هوای پاک است و شهرداری اصفهان از ماه‌ها قبل معاینه فنی وسایل نقلیه شهرداری را آغاز کرد، البته در این راستا از شهروندان نیز درخواست کردیم وسایل نقلیه خود را معاینه فنی کرده و برای انجام سفرهای درون شهری از وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو و اتوبوس استفاده کنند؛ هدف شهرداری از این اقدامات رسیدن به هوای پاک و کاهش ترافیک است، البته این کار نیاز به مشارکت مردم دارد.

نوروزی از رونمایی بسته حمایتی رانندگان تاکسی در روز هوای پاک خبر داد و گفت: امروز همزمان با روز هوای پاک در همایشی بسته‌های حمایتی به تاکسیرانانی که تاکسی‌متر خریداری کرده بودند، اهداء می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نخستین کنفرانس ملی شهر دوستدار کودک در اصفهان خاطرنشان کرد: در هفته گذشته اصفهان میزبان برگزاری نخستین کنفرانس ملی شهر دوستدار کودک بود، این کنفرانس علمی و کارگاه های آن می‌تواند افق دید خوبی به  مدیران، برنامه‌ریزان شهری و تمام فعالان این عرصه بدهد.

وی ادامه داد: باید در تمام برنامه‌ریزی‌های شهری به خصوص برنامه‌ریزی‌های اجتماعی، کودکان و افراد دارای معلولیت را با دقت و به نحو صحیح ببینیم و همه ما در هر که صنفی هستیم باید به حقوق هم احترام بگذاریم تا شاهد شهری پایدار باشیم.

نوروزی اظهارکرد: به عنوان شهردار تلاش می‌کنم در بازدیدها، جلسات و ملاقات با مردم، صدای همه شهروندان را بشنوم؛ سلسله نشست‌های «اصفهان فردا» با اقشار مختلف جامعه به همین دلیل طراحی شده و خوشبختانه در این نشست‌ها، درخواست‌ها قابل شنیدن است.

 

انتهای پیام/م

 

هم‌پیمایی" روزانه تردد ۲۵۰ هزار خودرو در شهر را کاهش می‌دهد

برچسب ها: شهرداری ، آلودگی هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.