معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت خبر داد؛

زندگی مخفیانه متهم پس از قتل همسرش در فشافویه

سرهنگ ولیپور گودرزی از دستگیری مردی خبر داد که پس از قتل همسرش با هویت جعلی در یک کمپ ترک اعتیاد مخفیانه زندگی می‌کرد.

زندگی مخفیانه متهم پس از قنل همسرش در فشافویهبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در آخرین روز‌های آبان ماه امسال، ماموران انتظامی کلانتری ۱۰۵ سنایی از وقوع یک فقره قتل خانوادگی در خیابان لارستان مطلع و برای بررسی، به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده دختر خانواده به ماموران انتظامی اعلام کرد که شب گذشته طی یک اختلاف و جر و بحث خانوادگی، پدرش با چاقو مادرش را مورد ضرب و جرح قرار داده و به قتل رسانده است.

سرهنگ ولیپور گودرزی تصریح کرد: دختر خانواده که تنها شاهد درگیری و قتل بود، در تحقیقات انجام شده از وی اعلام کرد که ۱۰ سال پیش والدینش از یکدیگر جدا شده بودند و پدرش به عنوان مهریه یک واحد آپارتمان مسکونی به مادرش داده بود و بنابر توصیه مشاوره خانواده، خود نیز در واحد مسکونی روبرو ساکن بود و به این ترتیب مدت‌ها در همان محل سکونت داشتند تا این که وی به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده و این مساله به اختلاف میان والدینش منجر شده است.

دختر در ادامه اظهاراتش گفت: در شب حادثه نیز پدر و مادرش به خاطر انتقال وی به کمپ ترک اعتیاد با همدیگر بحث کردند که این بحث به مشاجره و ضرب و جرح منجر شده که در نهایت در یک لحظه پدرش ۵۵ ساله اش پس از رفتن به سمت آشپزخانه با استفاده از یک چاقوی بزرگ، به مادر ۴۳ ساله اش حمله کرده که مادرش بر اثر ضربات وارده به قتل رسیده و در ادامه پدرش با حبس کردن وی در خانه، از محل فرار کرده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس پایتخت، بیان کرد:با تحقیقات پلیس مشخص شد که متهم با استفاده از نام و هویت جعلی، توسط بستگان و دوستانش در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در فشافویه پنهان شده و زندگی مخفیانه دارد که با هماهنگی از سوی مرجع قضایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به محل اعزام و متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم که محمد نام دارد روز گذشته پس از دستگیری به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و در تحقیقات انجام شده علاوه بر اعتراف به جرم خود اظهار کرد که پس از جدایی از همسرش به خاطر تنها دخترشان در واحد‌های آپارتمانی نزدیک به هم در یک ساختمان زندگی می‌کرد که در شب حادثه با چاقوی آشپزخانه همسرش را به قتل رسانده و پس از ارتکاب جرم از محل فرار کرده و با کمک بستگان و دوستانش با جعل هویت در فشافویه به صورت پنهانی زندگی کرده است.

سرهنگ ولیپور گودرزی، خاطرنشان کرد: متهم پس از اعتراف به جرم خود با صدور قرار قانونی و برای تحقیقات بیشتر در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار