تدوین کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در اردبیل

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان امروز در جلسه شورای اداری اردبیل افزود: در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه های متعددی با هدف اطلاع رسانی دستاورد های انقلاب اسلامی برگزار می شود.


وی با بیان اینکه مردم باید از دستاورد های انقلاب اسلامی مطلع شوند افزود: چهل سالگی انقلاب با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده در سطح کشور فعالیت خود را شروع کرده و انتظار این است تمام ظرفیت ها و دستاورد های انقلاب اسلامی از سوی دستگاه های اجرایی برای مردم ارائه شود.


نظرپور گفت: نمایش چهل سال تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه همگانی است و دستگاه های اجرایی نیز در این زمینه باید اهتمام جدی داشته باشند.

 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: کارگروه ها و کمیته های دهه فجر امسال مشخص و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده و امید است دستگاه ها برنامه های خود را به دبیرخانه ستاد بزرگداشت ارسال کنند.


نظرپورادامه داد : ایام الله دهه فجر اوج ویژه برنامه های پیروزی انقلاب اسلامی است که با ایام فاطمیه تقارن پیدا کرده و در این ایام با حفظ شان و منزلت حضرت فاطمه (س) برنامه های مختلفی از قبیل نواخته شدن زنگ انقلاب ،مراسم نورافشانی و برگزاری یادواره های شهدا اجرا می شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اظهار داشت: حضور مردم همیشه در صحنه هم در 22 بهمن ماه تمام دسیسه و شیطنت های استکبار را نقش برآب کرده و بار دیگر اتحاد ،همدلی و یکپارچگی مردم را به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار