فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت خبر داد؛

اخاذی دو مامور قلابی در ایستگاه‌های مترو پایتخت

سرهنگ راقی از بازداشت ۲ مامور قلابی حین ارتکاب جرم در یکی از ایستگاه‌های متروی تهران خبر داد.

اخاذی دو مامور قلابی در ایستگاه‌های مترو پایتخت/ هر دو متهم توسط پلیس دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا راقی فرمانده یگان انتظامی متروی تهران بزرگ اظهار کرد: عصر روز پنجشنبه هفته گذشته ماموران پلیس مترو در ایستگاه میدان ولیعصر (عج) به دو مرد که در حال پرسه زنی بودند، مشکوک شدند.

وی افزود: دو مرد جوان در حال بازرسی بدنی یکی از مسافران مترو بودند که توجه ماموران به موضوع جلب می‌شود و تحقیقات خود را آغاز می‌کنند.

سرهنگ راقی تصریح کرد: دو مرد مشکوک عنوان کردند که از ماموران انتظامی هستند و این فرد را به ظن حمل مواد مخدر مورد بازرسی قرار داده اند، اما زمانی که ماموران پلیس از آن‌ها کارت شناسایی و حکم ماموریت درخواست کردند امتناع و سعی کردند با جوسازی و تهدید ماموران انتظامی مترو، موضوع را منحرف کنند.

وی افزود: با توجه به وضعیت ماموران هر دو فرد مشکوک را به اتهام سوءاستفاده و جعل عنوان انتظامی، بازداشت و برای تحقیقات به کلانتری ۱۰۵ سنایی منتقل کردند.

فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت بیان کرد: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که هر دو  تحت عنوان ماموران قلابی به اخاذی از شهروندان در ایستگاه‌های شلوغ مترو مانند میدان انقلاب و میدان ولیعصر (عج)  اعتراف کردند.

سرهنگ راقی خاطرنشان کرد: شهروندان توجه کنند، در هنگام مواجهه با ماموران پلیس و دولتی، کارت شناسایی و حکم ماموریت تقاضا کنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک، با شماره‌های مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و مرکز ۱۹۷ پلیس را در جریان موضوع قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار