مشارکت هزار و ۳۸۶ نفر از اصناف قزوین در طرح های اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از مشارکت هزار و ۳۸۶ نفر از اصناف در طرح های اکرام ایتام و محسنین خبر داد و گفت : سهم آنان در این طرح های نیکوکاری هفت درصد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مجید مومنی ئمدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در مجموع ۱۹ هزار ۹۷۹ نفر از اقشار مختلف در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین مشارکت دارند که از این تعداد هزار و ۳۸۶ نفر مربوط به اصناف هستند.

به گفته مومنی، سهم اصناف در این طرح‌های نیکوکاری ۷ درصد است.

وی اضافه کرد: در طرح اکرام ایتام هزار و ۶۵۲ یتیم تحت حمایت است که ۱۴ هزار و ۲۰۱ حامی برای حمایت مادی و معنوی از آن‌ها با کمیته امداد امام (ره) مشارکت دارند.

مومنی اضافه کرد: متوسط کمک حامیان به ایتام در ۹ ماه امسال هر نفر بیش از ۴۷ هزار تومان و متوسط دریافتی ایتام ۴۰۲ هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان طرح اکرام ایتام بیش از شش میلیارد و ۳۷ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: این نهاد آمادگی دارد از ظرفیت‌های مختلف اصناف برای کمک به نیازمندان استفاده کند که این همکاری و هم افزایی در قالب‌های مختلف قابل اجراست.

وی یادآورشد: کمیته امداد امام (ره) برای ارتقای سطح خدمت رسانی به محرومان و ایجاد شفافیت و سرعت در این روند، سامانه # ۰۲۸*۸۸۷۷* را طراحی کرده است که خیران و نیکوکاران در هر ساعتی از شبانه روز با ارسال این کد می‌توانند علاوه بر پرداخت صدقه با رقم دلخواه، در سایر زمینه‌های نیکوکاری نیز به نیازمندان خدمات دهند.

انتهای پیام/ک

سهم اصناف در طرح نیکوکاری هفت درصد است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار