رهایی گروگان و دستگیری ۶ آدم ربا زاهدان

با تلاش و هوشیاری مأموران پلیس آگاهی استان مردی که توسط عده‌ای آدم ربا ربوده شده بود صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت و ۶ نفر از آدم ربایان نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در اوایل دیماه سال جاری درشهرستان " زاهدان " بلافاصله تیمی ویژه ازمأموران پلیس آگاهی، موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی ۳۵ ساله در منطقه "شیرآباد" زاهدان به دلیل اختلافات شخصی توسط افرادی ربوده و به محل نامعلومی برده شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ جان این گروگان، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با هدایت مقام قضائی عملیات رهایی گروگان را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به تحقیقات و سرنخ‌های به دست آمده مشخص شد آدم ربایان با ۲ دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه زانتیای مشکی رنگ در محل جرم اقدام به تیراندازی با سلاح کلاش و آدم ربایی کرده اند.

وی گفت: خوشبختانه تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی سرانجام موفق شد محل اختفای گروگان را در خیابان "خرمشهر" شهرستان زاهدان شناسایی کند.

این مقام مسئول بیان کرد: افسران زبده پلیس در یک عملیات منسجم و هماهنگ، با محاصره مخفیگاه متهمان در اقدامی ضربتی و حساب شده وارد عمل شدند و گروگان را در حالیکه در گوشه حمام دست و پایش بسته شده بود به صورت صحیح و سالم آزاد کردند.

وی ابراز داشت: با توجه به فرار مجرمان از صحنه جرم، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری ربایندگان در الویت کاری مأموران قرار گرفت که با بهره گیری از شگرد‌های پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتی ۲ مخفیگاه آن‌ها شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه ۴ نفر از آدم ربایان دستگیر شدند.

سردار قنبری اظهار داشت: در ادامه ۲ نفر دیگر از آدم ربایان نیز که با خودروی پژو ۴۰۵ مورد استفاده در این آدم ربایی قصد فرار داشتند با رصد مأموران در شهرستان گناباد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تحقیقات تکمیلی برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار