در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«زایش مرگ‌های متن ۳» منتشر می‌شود

حمیدرضا شکارسری شاعر گفت:کتاب «زایش مرگ‌های متن ۳» در انتشارات فصل پنجم منتشر می شود.

حمیدرضا شکارسری، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کتاب جدیدش گفت: کار‌های انتشار کتابم را  با عنوان «زایش مرگ‌های متن ۳» با همان انتشارات فصل پنجم انجام دادم. چون جلد‌های اول و دوم این کتاب تمام شده بود، جلد سوم کتاب هم همراه با دو جلد دیگر به صورت بسته‌های زایش مرگ‌های متن منتشر می‌شود.

وی افزود:«زایش مرگ‌های متن ۳» نقد‌هایی است که به شعر‌های کوتاه معاصر نوشتم با توجه به اینکه کوتاه سرایی یک جریان نسبتا قدرتمند و رایجی در ادبیات امروز شده است از این جهت امیدوارم «زایش مرگ‌های متن ۳» برای شاعران راهگشا باشد.

این شاعر با بیان اینکه «چراغ قوه در چشم خورشید» عنوان مجموعه شعرم است که ۱۰۰ شعر را دربرمی گیرد،گفت: هم اکنون کار‌های انتشار این کتابم در انتشارات شب چله انجام می‌شود. با توجه به اینکه مجوز  انتشار کتاب گرفته شده است امیدوارم «چراغ قوه در چشم خورشید» تا برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه سال آینده منتشر شود.

شکارسری با اشاره به انتشار  مجموعه رباعی هایش اظهار داشت: مجموعه رباعی هایم با عنوان «تمرین سکوت می‌کنم بعد از تو» مراحل غلط گیری و طراحی جلد را در انتشارات سوره مهر  می‌گذارند امیدوارم این کتابم را هم مانند کتاب «چراغ قوه در چشم خورشید»  بتوانیم در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه کنیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار